BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Tror jag precis plussade?! Äl+10
Eftersom du haft så långa cyklar så kan det vara så att ÄL inte varit än. Tänk på att ha regelbundet sex även om man testar varje dag. Är så lätt att missa stegringen. Vissa har bara stegring under några timmar vilket kan missas om man testar 1 gång om dagen.
Så har det varit för mig de senaste två cyklerna, man får ju hjärnspöken och tror att man är gravid trots negativa test.
I mitt fall tror jag att det antingen berodde på stress.. kanske längtan efter att plussa gjorde sitt också.. men nu kommer utebliven mens INTE betyda att troligt är gravid. Nu kommer jag alltid testa innan BIM för att inte bygga upp falska förhoppningar om mensen segar.
hej alla! vet inte vilken tråd jag ska vara med i, denna eller mars-tråden då min bim är 29/2 så det skulle lika gärna kunna bli 1/3. jaja. ska ha ÄL här nu då. är bara på mitt andra försök så är inte så ruttad, har aldrig haft äl-stickor och har just fått lära mig om äl-sekret(!!!) jag tror inte jag har något sånt? inte märkbart i alla fall. har knappt några flytningar alls... är det något jag borde vara orolig för? kan inte alla berätta om sina äl-sekret! hur mycket har ni? hur länge? ligger det i trosan eller stoppar ni upp fingrarna och gräver efter det? jag gräver varje dag nu och får inte tag i någonting:(
hej alla! vet inte vilken tråd jag ska vara med i, denna eller mars-tråden då min bim är 29/2 så det skulle lika gärna kunna bli 1/3. jaja. ska ha ÄL här nu då. är bara på mitt andra försök så är inte så ruttad, har aldrig haft äl-stickor och har just fått lära mig om äl-sekret(!!!) jag tror inte jag har något sånt? inte märkbart i alla fall. har knappt några flytningar alls... är det något jag borde vara orolig för? kan inte alla berätta om sina äl-sekret! hur mycket har ni? hur länge? ligger det i trosan eller stoppar ni upp fingrarna och gräver efter det? jag gräver varje dag nu och får inte tag i någonting:(
Hej, hoppar in här ist, var egentligen i mars-tråden men min äl kom väldigt mkt tidigare än beräknat. Som tur var märkte jag av ÄL-sekret så förhoppningsvis fick vi till det två-tre gånger däromkring. Jag borde ha bim runt 23-25 februari (osäker på exakt vilken dag jag hade ÄL). Hoppas hoppas så på den här gången!!
Har BIM 23:e februari.
Jag skulle hålla mig tills dess, men känner så sjukt mycket molvärk och drag i livmodern så jag kommer nog inte kunna hålla mig.
Hur tidigt kan jag testa? Är på äl +7 idag :)
Har BIM 23:e februari.
Jag skulle hålla mig tills dess, men känner så sjukt mycket molvärk och drag i livmodern så jag kommer nog inte kunna hålla mig.
Hur tidigt kan jag testa? Är på äl +7 idag :)
Äl+8, bim på onsdag. Testade neg idag med testlagret och cb digital (ej veckoindikator)
Tror det är helt kört :(