• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • Langdskidor
    Fialotta8 skrev 2020-02-16 09:18:39 följande:

Idag var det min tur :D

Åh grattis! Fint med hjärtat runt ju :D jag älskar att se positiva gravtest haha! Stort grattis<3
  • Langdskidor
    Fialotta8 skrev 2020-02-16 09:22:40 följande:

Vill bara flika in till er som väntar att jag testade negativt i förrgår, äl+8 och såhär svagt positivt med ett testa tidigt från cb idag på äl+10!

Testade du tidigare? Med såna bra tester, kram:)
  • Langdskidor
    Fialotta8 skrev 2020-02-16 09:22:40 följande:

Vill bara flika in till er som väntar att jag testade negativt i förrgår, äl+8 och såhär svagt positivt med ett testa tidigt från cb idag på äl+10!

Var det positivt dag nio med bra tester som clearblue? Fick upp hoppet lite nu när jag läste detta xD
  • Gnusmas

Grattis!!!
  • larssonc

Grattis! :) jag plussade igår!
  • Gnusmas
    larssonc skrev 2020-02-16 10:21:24 följande:

Mitt svaga från igår var ett plus!!! <3

Vad kul! Grattis!! Älskar att gå in här på morgonen och se positiva test haha
  • Fialotta8
    Langdskidor skrev 2020-02-16 09:30:23 följande:

Var det positivt dag nio med bra tester som clearblue? Fick upp hoppet lite nu när jag läste detta xD

Haha ja men precis! Jag körde clear blue testa tidigt, båda gångerna :D såg visst att det är 10 dagar sen positivt ältest men 9dagar sen äl blir det ju då. Så ganska tidigt blev det positivt ja! :D så glad! Bebis nr 2 på g nu, hoppas lilleman hemma blir glad över ett syskon bara :p
  • Fialotta8
    larssonc skrev 2020-02-16 10:21:54 följande:

Grattis! :) jag plussade igår!

Grattis! :D
  • NiMi12
    Gnusmas skrev 2020-02-15 23:14:42 följande:

Min lutealfas är 10 dagar. Idag ÄL+5 idag. Eg vet jag att ÄL+ 7 är väldigt ovanligt att testa positivt. man testar inte positivt tidigare för att man har kortare lutealfas, tar lika lång tid för ägget att fästa ändå och ge upphov till hcghormon, (tar olika lång tid vid olika graviditeter dock), därför minskar chansen för graviditet vid kortare lutealfas, en infästning av ett befruktat ägg får kortare tid att fästa. Men sen kan ju hormonutsöndringen som ger positivt graviditetstest ske olika snabbt också och där vet jag inte om det är individuellt eller från graviditet till graviditet.

Jag vill verkligen inte testa för tidigt och riskera en besvikelse. Så jag väntar till BIM har jag bestämt mig för idag.

Idag har jag ingen molvärk och känner mig som vanligt så känslan är att jag bara ska invänta mensen. Vill ha igång mensen innan jag på allvar känner att vi försöker :)
Svar på tråden BIM Februari 2020