BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
BIM på söndag men tog ett digitalt test idag eftersom det hade varit kul att plussa på Alla Hjärtans Dag. ?Ej gravid.? Så himla tråkigt. I och för sig har vi snart försökt i ett år men med en paus i mitten så nu är jag van vid detta. Men det blir nog tråkigare för varje gång.
Varför är denna väntan så olidlig?! Jag hade troligtvis äl i förrgår eller igår och tålamodet tryter redan! Tänk om man bara kunde slappna av och chilla lite..
Idag har jag varit så fruktansvärt kissig hela dagen. Är det någonting ni andra brukar bli sådär direkt efter äl? Förstår ju att det inte har någonting med en ev framtida graviditet att göra, men bara någonting jag reflekterade över.
Grattis till alla som plussat! Håller tummarna hårt för oss andra också- denna och kommande månader!
Varför är denna väntan så olidlig?! Jag hade troligtvis äl i förrgår eller igår och tålamodet tryter redan! Tänk om man bara kunde slappna av och chilla lite..
Idag har jag varit så fruktansvärt kissig hela dagen. Är det någonting ni andra brukar bli sådär direkt efter äl? Förstår ju att det inte har någonting med en ev framtida graviditet att göra, men bara någonting jag reflekterade över.
Grattis till alla som plussat! Håller tummarna hårt för oss andra också- denna och kommande månader!
Då hade vi äl samma dag antagligen! Håller med dig, timmarna går så sakta och ännu värre att dagarna går långsamt
Har inte behövt kissa mer än vanligt tycker jag, men som sagt bröstvårtorna är ömma som fan. Brukar aldrig ha ömma bröstvårtor, endast brösten. Och det brukar komma senare, skumt skumt skumt
Hej!
Hoppar in här
Jag är på bim +3 men ingen mens ännu (den är aldrig sen annars snarare tidig).
Jag har heller inte haft några spottings alls denna månad som jag annars alltid har. Men testade negativt imorse. Är det helt kört? Någon annan som varit med om detta?
För att det var helt blankt med ett tidigt test ÄL+11.. och oddsen för att det då, på första försöket och med mina 40 år, skulle vara ett plus nu känns rätt små.
Ja det är ju en ide.. eller så skjuter jag på det tills imorgon. Så mensen hinner komma. :)
Hade ägglossning onsdag absolut senast igår.
Brukar få ömma bröst efter tre dagar (känslig för progesteronet eller helt ärligt alla hormoner)
Men denna gång har vi verkligen prickat in äl med mys mån,tis och ons. Igår fick jag sjukt ömma bröstvårtor, brukar absolut ha ömma bröst men bröstvårtorna brukar inte ömma alls, vet att det är omöjligt att det är pga graviditet så tidigt så de kommentarerna kan vi hoppa över.
Men - är det progesteronet som gör att bröstvårtorna kan ömma? Eller är det något annat?
Här kom äntligen mensen så nu blir det ett glas vin ikväll! Lycka till alla som väntar och grattis alla som redan plussat! Jag sätter mitt hopp till mars och försök nummer två. :)
Hej!
Hoppar in här
Jag är på bim +3 men ingen mens ännu (den är aldrig sen annars snarare tidig).
Jag har heller inte haft några spottings alls denna månad som jag annars alltid har. Men testade negativt imorse. Är det helt kört? Någon annan som varit med om detta?
På äl+9 idag, fick negativt igår och idag. Men det gör mig inte så mycket då jag tidigare fått positivt på bim+3 tidigast.
Känner som jag gör varje lutealfas, men med ett undantag - jag är så fruktansvärt trött! Höll på att somna mitt i lunchen häromdagen... Man hoppas ju på att det betyder något men sanningen är att min son har haft feber och varit dålig hela veckan, så jag håller nog på att bli sjuk bara :/
Hur mår ni andra?