• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • eifos89
    Malllin skrev 2020-02-15 15:02:46 följande:

Äl+8, bim på onsdag. Testade neg idag med testlagret och cb digital (ej veckoindikator)

Tror det är helt kört :(

Det är absolut inte kört! :) De tidiga testen som finns kan man väl ta tidigast 5 dagar innan BIM? Testen du använt dig av mäter väl inte så lågt hcg?

Men jag fattar vad du går igenom och hur du känner dig. Man vill så mycket och målar fan på väggen jämt. Håller tummarna hårt för att mensen uteblir på ons! <3
  • Malllin

Tack snälla. Men det var totalt blankt. Tycker ändå att man skulle skymta något. Men jag har beställt predictor early som kommer på måndag :)

• NiMi12
    larssonc skrev 2020-02-15 15:02:42 följande:

Spännande :) jag plussade idag på äl+10!

Då borde jag kunna testa tisdag eller onsdag och kanske se något.

Svårt att tro att det skulle ta sig vid första försöket. Förra gången tog det tre försök men blev mf och sen tog det sig på andra försöket.
  • Gnusmas
    NiMi12 skrev 2020-02-15 14:50:09 följande:

Har BIM 23:e februari.

Jag skulle hålla mig tills dess, men känner så sjukt mycket molvärk och drag i livmodern så jag kommer nog inte kunna hålla mig.

Hur tidigt kan jag testa? Är på äl +7 idag :)

Jag har bim 21e, kommer testa typ äl+7 som tidigast. Hade eg tänkt vänta men vet att jag inte kommer kunna göra det..
  • Gnusmas

Äl+8, bim på onsdag. Testade neg idag med testlagret och cb digital (ej veckoindikator)

Äl+8 är tidigt. I vissa fall fäster inte ägget förrens då eller strax efter...
  • iiiida90

Är också på äl+8 och fick negativt på gravtest idag, känns hopplöst men håller tummarna!
  • Malllin
    iiiida90 skrev 2020-02-15 17:13:15 följande:

Är också på äl+8 och fick negativt på gravtest idag, känns hopplöst men håller tummarna!

Ja man blir tung. Var så otroligt blankt :( vi håller tummarna. Nytt test måndag!
  • Malllin
    Gnusmas skrev 2020-02-15 17:12:06 följande:

Äl+8 är tidigt. I vissa fall fäster inte ägget förrens då eller strax efter...

Jag håller tummarna för måndagens test <3
  • NiMi12
    Gnusmas skrev 2020-02-15 17:10:48 följande:

Jag har bim 21e, kommer testa typ äl+7 som tidigast. Hade eg tänkt vänta men vet att jag inte kommer kunna göra det..

Vilken dag är du på idag då?

Du måste ha kortare lutealfas än mig för att jag vet att äl +7 är alldeles för tidigt för mig.

Jag är på äl +12 fyra dagar innan bim
Svar på tråden BIM Februari 2020