BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Det är olika.
När jag blev gravid i januari 2018 så fick jag pos äl test dag 14 i cykeln.
Plussade sen 16 dagar efter pos äl test.
Förra cykeln va det pos äl test på dag 21 och nu den här cykeln på dag 25.
Förra cykeln fick jag mens 11 dagar efter pos äl test.
Så mina cykler är litw hipp som happ verkar det som. Hoppas det tar sig nu så jag slipper krångla fler månader med tester hit och dit.
Negativt test imorse, äl+10, känner äve att mensen är påväg, typiskt :P
Hoppas nästa månad <3 !
Negativt test imorse, äl+10, känner äve att mensen är påväg, typiskt :P
Hoppas nästa månad <3 !
När är mensen beräknad? Testade du med vanligt eller testa tidigt?
Beräknad mens om ungefär två till tre dagar, testat med testa tidigt och clearblue early, känner mensdags snart tyvärr :/
Ok tråkigt. Hoppas du har fel!
Äl+11 och bim-4 idag och testade negativt imorse med ett vanligt test. Känns dessutom som att mensen är på ingång :(
Äl+11 och bim-4 idag och testade negativt imorse med ett vanligt test. Känns dessutom som att mensen är på ingång :(
Jag vet haha! Kändes bara som att kroppen försökte vara övertydlig igår med att det inte blir något denna månaden! Men när det är så pass tisigt som äL+6 så känns det ju ändå som att det borde kunna bli något ändå, även om det va PMS man kände av.
Testade idag, ÄL+7, såklart lyckas jag ju se den färglösa skuggan av strecket som kan synas ibland på vissa tester. -och inbillar mig saker.. men vet ju att det är så tidigt att om det ens skulle vara ngt på G så borde jag öht inte se det nu.
Det är det värsta när man börjar inbilla sig. Jag har gjort exakt samma sak vilket slutade med att jag testade mig varenda dag tills mensen kom. Inte ens då ville jag helt förstå att jag inte var gravid.
Därför jag är lite rädd att testa tidigt, för jag kommer ändå inte tro på det :D
Är på äl +8 idag och ska kolla i min app vilken dag jag testade mig den månaden jag var gravid. Har även beställt hem test som kommer på onsdag. Så tidigast möjligheten till test blir på torsdag :) Då är jag på äl +11, kanske får jag svar då.