• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • Maxima009

Här blir jag knäpp

Äl + 4/5

Bröstvårtorna är sjukt ömma, brukar ALDRIG ha ömma bröstvårtor. Ömma bröst - ja men bröstvårtorna svider typ av beröring just nu.

Varför gör kroppen såhär??

• amandakollb

jag är på ÄL 9-10 idag (osäker på exakt vilken dag jag hade ÄL), och jag har köpt ett testa-tidigt test där det står att man kan testa upp till 6 dagar innan bim. jag tänkte ta testet på onsdag då jag är på ÄL 11-12, är det för tidigt tror ni? tänker om det är dumt att testa så tidigt.. 

• Langdskidor
    amandakollb skrev 2020-02-17 16:18:05 följande:

jag är på ÄL 9-10 idag (osäker på exakt vilken dag jag hade ÄL), och jag har köpt ett testa-tidigt test där det står att man kan testa upp till 6 dagar innan bim. jag tänkte ta testet på onsdag då jag är på ÄL 11-12, är det för tidigt tror ni? tänker om det är dumt att testa så tidigt.. 

Jag provade testa tidigt äl +9 och det var blankt :(

Men en del får plus på dom tidigt

Svårt att veta <3
  • Gnusmas

Jag skulle säga att det är stor chans att få positivt på ett sådant om du är gravid..
  • Gnusmas
    Maxima009 skrev 2020-02-17 16:03:51 följande:

Här blir jag knäpp

Äl + 4/5

Bröstvårtorna är sjukt ömma, brukar ALDRIG ha ömma bröstvårtor. Ömma bröst - ja men bröstvårtorna svider typ av beröring just nu.

Varför gör kroppen såhär??

Känns som att alla symptom bara är nonsens.. jag tror inte ens på illamående längre.. ändå känner man efter hela tiden..
  • Sofieelises

Jag fick positivt på ett vanligt rfsu på äl+8, ett testa tidigt borde absolut kunna visa på onsdag (kanske redan imorgon också).
  • Malllin

Lika jobbigt varje gång man testar. Neg i förrgår, pos igår, neg idag på cb early. Känns hopplöst men håller tummarna för nästa månad och försök 3.

Äter ni tillskott?

• amandakollb

tack för svar om tidigt test alla! tror nog att jag ska testa på onsdag ändå.. om det är negativt då så kommer jag invänta bim innan jag tar fler tester. 

• Maxima009
    Gnusmas skrev 2020-02-17 17:03:40 följande:

Känns som att alla symptom bara är nonsens.. jag tror inte ens på illamående längre.. ändå känner man efter hela tiden..

Ja herregud tänk att man ältar så

Mycket när det inte spelar någon som helst roll ändå :(
  • Emilix
    Gnusmas skrev 2020-02-17 08:45:44 följande:

Ok jobbigt när det inte går att beräkna, men verkar ändå som att du har lagom med dagar mellan ägglossning och mens och det är ju bra!

Ja det är lite krångligt när det liksom aldrig blir nån regelbundenhet.

Vi får väl se hur långt det kommer vara mellan äl och mens denna gången då, men såklart hoppas jag det inte kommer nån mens alls :)
Svar på tråden BIM Februari 2020