BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Här blir jag knäpp
Äl + 4/5
Bröstvårtorna är sjukt ömma, brukar ALDRIG ha ömma bröstvårtor. Ömma bröst - ja men bröstvårtorna svider typ av beröring just nu.
Varför gör kroppen såhär??
jag är på ÄL 9-10 idag (osäker på exakt vilken dag jag hade ÄL), och jag har köpt ett testa-tidigt test där det står att man kan testa upp till 6 dagar innan bim. jag tänkte ta testet på onsdag då jag är på ÄL 11-12, är det för tidigt tror ni? tänker om det är dumt att testa så tidigt..
jag är på ÄL 9-10 idag (osäker på exakt vilken dag jag hade ÄL), och jag har köpt ett testa-tidigt test där det står att man kan testa upp till 6 dagar innan bim. jag tänkte ta testet på onsdag då jag är på ÄL 11-12, är det för tidigt tror ni? tänker om det är dumt att testa så tidigt..
Här blir jag knäpp
Äl + 4/5
Bröstvårtorna är sjukt ömma, brukar ALDRIG ha ömma bröstvårtor. Ömma bröst - ja men bröstvårtorna svider typ av beröring just nu.
Varför gör kroppen såhär??
Lika jobbigt varje gång man testar. Neg i förrgår, pos igår, neg idag på cb early. Känns hopplöst men håller tummarna för nästa månad och försök 3.
Äter ni tillskott?
tack för svar om tidigt test alla! tror nog att jag ska testa på onsdag ändå.. om det är negativt då så kommer jag invänta bim innan jag tar fler tester.
Känns som att alla symptom bara är nonsens.. jag tror inte ens på illamående längre.. ändå känner man efter hela tiden..
Ok jobbigt när det inte går att beräkna, men verkar ändå som att du har lagom med dagar mellan ägglossning och mens och det är ju bra!