• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • Bäbävitalamm

Gjorde precis misstaget av att säga till min man att jag känner mig gravid... Han blev jätteglad! Så om jag inte är gravid nu så blir han väldigt ledsen... Känner mig gravid pga att det drar i livmodern, mina bröst var ömma igår och den där känslan som jag brukar få innan mens är borta. Så inga stora grejer att gå på direkt....

Äl+12 idag.

• Bäbävitalamm
    Solros2 skrev 2020-02-18 07:22:52 följande:

Tyvärr så blev inget denna månad heller BIM om 4 dagar

Lycka till ni andra

Är det digitala väldigt känsligt? Jag tror att det kan vara för tidigt att testa!
  • Jojjo87

Grattis ni som har plussat <3

Bim 22/2 och känner att den är på gång. Svullen, huvudvärk och ömma bröst! Precis som vanligt alla andra månader :/ så kommer checka ut härifrån och hoppa in på mars tråden istället. Ska ladda upp med rosenrot nu in för nästa omgång.

Usch blir så himla ledsen :/

• NiMi12

Det är så spännande att gå in här varje morgon och se hur det går för er andra :)

Jag har idag fått hem gravtest. Är bara på äl +9 idag så jag avvaktar några dagar till. Kanske t.o.m. håller mig till söndag då jag är på äl+14. Då borde jag få ett korrekt svar.

Känslan i kroppen idag är att jag inte är gravid. Hade inte direkt räknat med det heller, så det känns ok.

Men ändå spännande att inte riktigt veta :)

• Malllin
    Gnusmas skrev 2020-02-17 19:18:58 följande:

Men fick du positivt igår? Vad va de för test? Du borde ju vara gravid då? När ska du testa igen?

Testlagret. Men alla andra negativa. Svagt rosa streck men sen helt blankt på alla andra :(
  • Gnusmas
    Malllin skrev 2020-02-18 09:09:52 följande:

Testlagret. Men alla andra negativa. Svagt rosa streck men sen helt blankt på alla andra :(

Vad konstigt..
    Bäbävitalamm skrev 2020-02-18 07:39:29 följande:

Gjorde precis misstaget av att säga till min man att jag känner mig gravid... Han blev jätteglad! Så om jag inte är gravid nu så blir han väldigt ledsen... Känner mig gravid pga att det drar i livmodern, mina bröst var ömma igår och den där känslan som jag brukar få innan mens är borta. Så inga stora grejer att gå på direkt....

Äl+12 idag.

Nej va jobbigt..
  • Gnusmas

ÄL+ 8 idag. Skulle ha testat imorse, men hann inte.. nu väntar jag till lunchtid så jag kan testa då istället. Tycker mig känna av symptom, lite udda sådana, samtidigt som känslan säger att det inte är något.

• Maxima009

Efter en natt med typ noll sömn pga magsjuk hund OCH konstant mensvärksliknande kramper och ännu mer ömma bröstvårtor idag börjar jag hoppas LITE iallafall, men efter många månader med besvikelse när mensen kommer vågar jag inte hoppas allt för mycket

• Gnusmas
    Maxima009 skrev 2020-02-18 10:11:14 följande:

Efter en natt med typ noll sömn pga magsjuk hund OCH konstant mensvärksliknande kramper och ännu mer ömma bröstvårtor idag börjar jag hoppas LITE iallafall, men efter många månader med besvikelse när mensen kommer vågar jag inte hoppas allt för mycket

Ja man greppar ju allt. Har också haft mycket mensvärk tidigt vilket jag inte brukar ha, något som försvunnit helt nu.
  • Bäbävitalamm
    Gnusmas skrev 2020-02-18 10:01:33 följande:

ÄL+ 8 idag. Skulle ha testat imorse, men hann inte.. nu väntar jag till lunchtid så jag kan testa då istället. Tycker mig känna av symptom, lite udda sådana, samtidigt som känslan säger att det inte är något.

Spännande! Jag hann inte heller ta imorse, tror jag har tid efter lunch idag
Svar på tråden BIM Februari 2020