BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Vad tråkigt. Hoppas du har fel och att i annat fall att mars är din månad!
Jag har nu i em haft mensvärk i ryggen, har aldrig det annars. Nu nyss började det stråla/ila i tjejmagen. Hoppas ju på att det betyder något samtidigt som jag vet att det absolut inte behöver göra det...
Tack ska du ha :) jag vet att man borde njuta men det är svårt att våga hoppas!
Jag vet faktiskt inte hur vanligt det är att man får Fragmin om man inte haft problem tidigare, men jag har i alla fall läst ett par forskningsartiklar om hur det faktiskt hjälpt kvinnor med upprepade missfall eftersom det är både antikoagulativt och antiinflammatoriskt. Hur som helst så skadar det inte fostret så det är ju ok att testa? Om inte annat för att du ska slippa få blodpropp :)
Tack <3 jaa, man hoppas ju att det man känner betyder gravid, jag känner små stickningar i livmodern men vet inte om det är för mens snart..
Hoppet är det sista som lämnar människar enligt Churchill, hoppas att vi båda är elöer blir gravida snart :D
Ska vi följas åt? Kram
ja, vi får verkligen hålla både tummar och tår. haha. vill gärna följas åt :) Hur gammal är du? :)
Men herregud så långsamt det går.. blir gaaaaalen!
Men herregud så långsamt det går.. blir gaaaaalen!
Hej jag hoppar in här.
Har bim den 21/2
För några dagar sedan fick jaghuvudvärk och helt plötsligt mådde jag jätte illa så jag var tvungen att gå in på toan o stoppa fingrarna i munnen.. det har aldrig hänt mig förut. Har dock inte direkt känt av något illamående efter den dagen bara ytterst lite. Mensvärk har man haft lite typ i en vecka från o till, har nästan känts som om mensen är på g men ingen mens än så länge. Ömma bröstvårtor har jag också.
Jag drar mig för att göra ett test vi har försökt i 1 år nu och det börjar ta på en efter varje negativt test.. men ska försöka hålla mig till på lördag tänkte jag.
Samma känsla här.. jag har testat flera gånger idag.. tyckte mig ana ett streck på testlagret, men inte tillräckligt starkt för att kunna fastna på bild tex. Vet ju att det kan bli så ibland, att linjen som ska färgas lyser igenom liksom.. men fick upp hoppet rejält, skulle ju kunna ha varit ett tidigt plus, testade negativt efter det sen, blev nere igen haha
Är extremt svullen om magen, vilket jag brukar vara innan mens. Har mensvärk i ländryggen vilket jag inte brukar ha inför mens.. spännande och olidligt samtidigt!
Känner du av ngt?