BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Åh vad jag håller tummarna för att det bara är lite tidigt och att du får plus i dagarna!
Man tycker ju ändå att man känner sin kropp vid det här laget, så är det någonting som är ?avvikande? känns det ju faktiskt hoppfullt!
Jag har molvärk och en konstig känsla som jag inte heller brukar ha. Skulle vilja påstå till hundra procent att jag visst har blivit gravid denna månad, men det kan ju också bara vara att jag känner så för att jag vill det sååååå mycket och att huvudet spelar ett spratt med en..
Imorgon kommer mina tidiga tester. Dum som jag är kommer jag säkert att slösa ett redan imorgon helt i onödan, haha!
Haha men det måste man ju göra när de kommer ju! Jag tycker inte det är så jobbigt att testa negativt när man testar riktigt tidigt, då vet man ju att chansen ändå är stor.. värre när det närmar sig bim..
Håller med dig, samtidigt känns det som att man alltid hittar nya symtom man inte känt tidigare hehe..
Vad har du beställt för test?
Jag är 25, född 94. Hur gammal är du? :)
Jag är född 84, så 10 år äldre än dig, 35 :) min sambo är lika gammal. Är du och din sambo lika gamla? :)
whenmybaby.com/implantation-doubling-calculator.php
Jättebra implantationkalender..
Skriv in datum och värden
whenmybaby.com/implantation-doubling-calculator.php
Jättebra implantationkalender..
Skriv in datum och värden
Jag skrev in, men förstår ingenting!
Okej :) min sambo är året äldre än mig bara :)
Längst ned på sidan finns förklaring av de olika begreppen och siffrorna,
När jag skrev in mina värden (dock vet man ju inte hcg i grunden vid implantatiom men kunde variera mellan 0-6 enl deras studier) så valde fyra :p
Då borde jag testa plus på äl+13 kväll med ett 25 miu test
Tror jag plussade nyss... gråter av glädje, äl+12 eller????