• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • Josefine123

Åh, spännande! Hade tänkt testa på lördag, äl + 10. Men om ägget fäste idag är det väl för tidigt?

• chipspåsen
    Josefine123 skrev 2020-02-27 14:04:59 följande:

Åh, spännande! Hade tänkt testa på lördag, äl + 10. Men om ägget fäste idag är det väl för tidigt?

Beror lite på tänker jag! Det skulle ju kunna visa nåt svagt, men samtidigt skulle du inte behöva bli besviken än om det inte gör det?
  • Louiseo

Äl + 7 idag. Bim om en vecka. Jag hade lovat mig själv att inte känna efter denna gången men hur lätt är det? En vecka innan bim brukar jag få ömma bröst och nu känner jag istället ingenting! Det är omöjligt att inte fundera över om 10e försöket blev försöket som gav något .. Hur överlever ni dagarna nu innan bim?!

• Louiseo
    Josefine123 skrev 2020-02-27 12:58:32 följande:

Vad är detta nu då?! Slemmig blodtillblandad flytning nu och ömma bröst och bröstvårtor. Äl +8. Nidblödning?!

Jag håller tummarna för att det är nid!! :D 
  • Hundochkatt
    Louiseo skrev 2020-02-27 14:27:07 följande:

Äl + 7 idag. Bim om en vecka. Jag hade lovat mig själv att inte känna efter denna gången men hur lätt är det? En vecka innan bim brukar jag få ömma bröst och nu känner jag istället ingenting! Det är omöjligt att inte fundera över om 10e försöket blev försöket som gav något .. Hur överlever ni dagarna nu innan bim?!

Tiden går så sjukt långsamt så överleva är verkligen ett passande ord här... Man försöker verkligen inte tänka på det men försöker tänka på att "va skönt det ska bli med helg" typ. Och boka in roliga grejer att se fram emot :)
  • noraaa

Äl+8, torkade precis en rosa flytning. Hmm.. får testa på lördag, har ju beställt hem billiga stickor.

• noraaa

Äl+8, torkade precis en rosa flytning. Hmm.. får testa på lördag, har ju beställt hem billiga stickor.

• Mallis9090

Herregud. Jag tror jag är gravid. Lovade mig själv att vänta till lördag med att testa, men hade ett billigt test kvar hemma. Har varit sugen på apelsinjuice hela dagen, precis som i början på förra graviditeten, så jag kunde inte hålla mig. Det är ett streck där. Svagt, men det ÄR där. Så sjukt. Äl+8 eller äl+9.

Har inte vågat säga något till sambon än. Vill vara helt säker först. Köper ett digitalt imorgon. Är helt skakig.

• Fnattilur
    Mallis9090 skrev 2020-02-27 17:30:46 följande:

Herregud. Jag tror jag är gravid. Lovade mig själv att vänta till lördag med att testa, men hade ett billigt test kvar hemma. Har varit sugen på apelsinjuice hela dagen, precis som i början på förra graviditeten, så jag kunde inte hålla mig. Det är ett streck där. Svagt, men det ÄR där. Så sjukt. Äl+8 eller äl+9.

Har inte vågat säga något till sambon än. Vill vara helt säker först. Köper ett digitalt imorgon. Är helt skakig.

Men åh vad spännande! :) Hoppas!
  • Lilor
    Undrandee skrev 2020-02-27 13:51:56 följande:

Men om du har ÄL idag, varför inte ligga idag då? Det finns ju chans! Eller är han dålig fortfarande?

Han mår fortfarande inte bra, män blir ju alltid mkt sjukare än kvinnor, fast man har haft samma sak ;) nä tyvärr, det är nog kört denna månad!
Svar på tråden BIM mars 2020