• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Steeph
    Fnattilur skrev 2020-05-19 12:52:11 följande:

Jag är på ÄL+6/7 och känner mig helt säker på att det inte blir något. 5:e försöket..

Ja alltså det känns verkligen helt kört för mig. Men är på ÄL+8 så vi får se vad som händer! Håller tummarna för dig
  • Steeph
    Flicsa skrev 2020-05-19 13:04:18 följande:

Hej!

Just nu är jag extremt trött, mycket flytningar och har väldigt ont i ländryggen. Men det även bero på annat så vet inte om jag bara intalar mig ???? har du några?

Samma som mig då, jag är på ÄL+8. Sov 2 gånger igår under dagen och kunde lätt somna sen på kvällen samt sova hela natten. Har haft lite ilningar idag men tror inte det är något dock är inte så hoppfull denna månad... håller dock tummarna för dig!!
  • MsPinnipeds
    Cheneyney skrev 2020-05-17 23:07:54 följande:

Eller hur, jag gick tom på svindyr zonterapi några månader. Man tar till alla möjliga medel, griper tag i vartenda halmstrå.

Jag har inga äl tester, gjorde det typ ett halvår men min cykel var så regelbunden och tyckte det blev dyrt så jag slutade. Men gravtester har jag köpt hem, några stycken, hehe...

Verkstan har redan startat, så nu blir det varannan dag hela veckan. Säger jag exakt när äl är till min partner får han prestationsångest, så då kommer han inte. Men att säga under en vecka funkar mycket bättre.

Nu är man så peppad, nu får man iaf försöka! :D heja heja!

Åh nej vad tråkigt! Hoppas den kommer igång fort isf, så ni kan ladda om batterierna och satsa på en februaribebis istället. 14e gången gilt, jag hejar på oss!! :D

När har du nästa äl?

Ja eller hur! Man gör verkligen allt man kan för att lyckas

Min är också så regelbunden så jag hade kunnat skippa, men kontrollbehovet runt ägglossning bestämmer haha

Vilka märken på gravtest har du hemma? Om jag får fråga

Den kom smygandes på kvällen i söndags haha men skönt att slippa vänta så man kan komma igång snart igen. Det är bara att bryta ihop och sen ladda om :)

Jo men tror på nästa ägglossning runt 1/6 så får vi hoppas på en 14de gången gillt.

Heja er! Kom igen nu det gyllene ägget! :)
  • Evi82
    Elina22 skrev 2020-05-19 14:31:47 följande:

Någon på äl+5 som känner något?

Jag är på äl-+ 5/6 och jag har halsbränna lätt illamående, trött, ont i ryggen och mensvärk som kommer och går. Har bim 30/5
  • Evi82
    Tvillingarna14 skrev 2020-05-19 15:06:54 följande:

Är på ÄL+8 och har nu följande symptom:

Halsbränna

Ont i magen

Ont i ryggslutet

Lätt illamående

Trött

Ont i brösten som även blivit lite större

Kan man börja hoppas på något därinne? Är sjukt nervös för att mensen ska dyka upp som ett hån mot min barnlängtan. Ska testa på lördag om inget annat händer. Känns bara som en evighet dit.

Har exakt som dig men jag är bara på äl-+ 5/6
  • Tvillingarna14

[quote=80414078][quote-nick]Evi82 skrev 2020-05-19 19:02:43 följande:[/quote-nick]

Har exakt som dig men jag är bara på äl-+ 5/6

Då får vi hoppas att båda två plussar denna gång.

• ElkaSJ
    Steeph skrev 2020-05-19 11:43:33 följande:

Bara jag som ger upp hoppet redan vid typ ÄL+8?... 2:a försöket nu efter ma och allt känns hopplöst. Har en stark känsla att vi inte kommer plussa denna månad heller..

Åh, en till som är på samma dag som mig och som känner som jag gör. Gav absolut upp hoppet imorse när testet visade negativt... varför gör man så? Det behöver ju inte betyda något.
  • Steeph
    ElkaSJ skrev 2020-05-20 07:21:33 följande:

Åh, en till som är på samma dag som mig och som känner som jag gör. Gav absolut upp hoppet imorse när testet visade negativt... varför gör man så? Det behöver ju inte betyda något.

Ja inte är denna resan lätt heller.. man kastas mellan hopp och förtvivlan och vi som skulle haft BF nu i september gör att jag blir ännu mer nere ju närmare man kommer. Men jag försöker att hålla huvudet högt och tänka att någon gång är det vår tur
  • Tvillingarna14

Drömde i natt att tant röd kom och att jag blev sjukt besviken.

Usch, vilken mardröm alltså. Idag på ÄL+9 och vaknade med huvudvärk, illamående och halsbränna. Vill inte tro att jag är gravid, tror bara hela tiden att jag drabbats av något annat knäppt. Samtidigt finns där ett litet hopp om ett barn.

• Tvillingarna14

Drömde i natt att tant röd kom och att jag blev sjukt besviken.

Usch, vilken mardröm alltså. Idag på ÄL+9 och vaknade med huvudvärk, illamående och halsbränna. Vill inte tro att jag är gravid, tror bara hela tiden att jag drabbats av något annat knäppt. Samtidigt finns där ett litet hopp om ett barn.