Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Jag är på ÄL+6/7 och känner mig helt säker på att det inte blir något. 5:e försöket..
Hej!
Just nu är jag extremt trött, mycket flytningar och har väldigt ont i ländryggen. Men det även bero på annat så vet inte om jag bara intalar mig ???? har du några?
Eller hur, jag gick tom på svindyr zonterapi några månader. Man tar till alla möjliga medel, griper tag i vartenda halmstrå.
Jag har inga äl tester, gjorde det typ ett halvår men min cykel var så regelbunden och tyckte det blev dyrt så jag slutade. Men gravtester har jag köpt hem, några stycken, hehe...
Verkstan har redan startat, så nu blir det varannan dag hela veckan. Säger jag exakt när äl är till min partner får han prestationsångest, så då kommer han inte. Men att säga under en vecka funkar mycket bättre.
Nu är man så peppad, nu får man iaf försöka! :D heja heja!
Åh nej vad tråkigt! Hoppas den kommer igång fort isf, så ni kan ladda om batterierna och satsa på en februaribebis istället. 14e gången gilt, jag hejar på oss!! :D
När har du nästa äl?
Någon på äl+5 som känner något?
Är på ÄL+8 och har nu följande symptom:
Halsbränna
Ont i magen
Ont i ryggslutet
Lätt illamående
Trött
Ont i brösten som även blivit lite större
Kan man börja hoppas på något därinne? Är sjukt nervös för att mensen ska dyka upp som ett hån mot min barnlängtan. Ska testa på lördag om inget annat händer. Känns bara som en evighet dit.
[quote=80414078][quote-nick]Evi82 skrev 2020-05-19 19:02:43 följande:[/quote-nick]
Har exakt som dig men jag är bara på äl-+ 5/6
Då får vi hoppas att båda två plussar denna gång.
Bara jag som ger upp hoppet redan vid typ ÄL+8?... 2:a försöket nu efter ma och allt känns hopplöst. Har en stark känsla att vi inte kommer plussa denna månad heller..
Åh, en till som är på samma dag som mig och som känner som jag gör. Gav absolut upp hoppet imorse när testet visade negativt... varför gör man så? Det behöver ju inte betyda något.
Drömde i natt att tant röd kom och att jag blev sjukt besviken.
Usch, vilken mardröm alltså. Idag på ÄL+9 och vaknade med huvudvärk, illamående och halsbränna. Vill inte tro att jag är gravid, tror bara hela tiden att jag drabbats av något annat knäppt. Samtidigt finns där ett litet hopp om ett barn.
Drömde i natt att tant röd kom och att jag blev sjukt besviken.
Usch, vilken mardröm alltså. Idag på ÄL+9 och vaknade med huvudvärk, illamående och halsbränna. Vill inte tro att jag är gravid, tror bara hela tiden att jag drabbats av något annat knäppt. Samtidigt finns där ett litet hopp om ett barn.