• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Flicsa
    Steeph skrev 2020-05-19 12:53:48 följande:

Ni som plussat, stort grattis!!

Om det är någon kvar här.. kan ni inte skriva upp era symtom? kram

Hej!

Just nu är jag extremt trött, mycket flytningar och har väldigt ont i ländryggen. Men det även bero på annat så vet inte om jag bara intalar mig ???? har du några?
  • Flicsa
    Flicsa skrev 2020-05-19 13:04:18 följande:

Hej!

Just nu är jag extremt trött, mycket flytningar och har väldigt ont i ländryggen. Men det även bero på annat så vet inte om jag bara intalar mig ???? har du några?

Oklart varför är frågetecken kom med..
  • fruitloop

Det slutade blöda helt efter jag skrev sist. Sedan har några droppar kommit här och där. BIM idag. Ingen mens än. Inte tagit test sen i lördags (vilket var helt blankt då) eftersom jag inte har några symptom alls längre. Var så säker på att mensen skulle komma natten till idag. Lite sur att jag inte tog test imorse. 

Kom på idag att jag ställt in mig på att plussa tidigt då jag gjorde det med sonen. Men min cykel var flera dagar kortare på den tiden. Så jag borde inte börjat testa så tidigt som jag gjorde nu.

Vet inte vad jag vill med detta inlägg. Känner mig inte ett dugg gravid - vilket jag gjorde förra veckan när jag testa 3 ggr om dagen, haha.

• Nykär15
    fruitloop skrev 2020-05-19 13:36:04 följande:

Det slutade blöda helt efter jag skrev sist. Sedan har några droppar kommit här och där. BIM idag. Ingen mens än. Inte tagit test sen i lördags (vilket var helt blankt då) eftersom jag inte har några symptom alls längre. Var så säker på att mensen skulle komma natten till idag. Lite sur att jag inte tog test imorse. 

Kom på idag att jag ställt in mig på att plussa tidigt då jag gjorde det med sonen. Men min cykel var flera dagar kortare på den tiden. Så jag borde inte börjat testa så tidigt som jag gjorde nu.

Vet inte vad jag vill med detta inlägg. Känner mig inte ett dugg gravid - vilket jag gjorde förra veckan när jag testa 3 ggr om dagen, haha.

Ta ett test i morgon, håller tummarna!
  • Emmethhh
    Elina22 skrev 2020-05-19 14:31:47 följande:

Någon på äl+5 som känner något?

Är på ÄL + 6. Sticker och värker lite i nedre delen av magen. Annars inget. Känns dock inte som att det tog sig denna månaden...
  • Majja92
    Elina22 skrev 2020-05-19 14:31:47 följande:

Någon på äl+5 som känner något?

Jag är på äl 5 idag. Har försökt att inte känna efter så mycket denna gången, men nu på eftermiddagen började jag må riktigt illa och fick SÅN magkatarr :((( Förmodligen för jag ätit dåligt idag. Annars inga symptom.
  • Tvillingarna14

Är på ÄL+8 och har nu följande symptom:

Halsbränna

Ont i magen

Ont i ryggslutet

Lätt illamående

Trött

Ont i brösten som även blivit lite större

Kan man börja hoppas på något därinne? Är sjukt nervös för att mensen ska dyka upp som ett hån mot min barnlängtan. Ska testa på lördag om inget annat händer. Känns bara som en evighet dit.

• Majson

Äl+5 idag. Känner inget speciellt, men tyckt att bröstvårtorna gör ont om jag rör vid dem, men det kom redan vid äl+3 så tänker att det kanske är ett äl-symtom eller pga något annat..

• Steeph
    Nykär15 skrev 2020-05-19 12:00:59 följande:

Tycker äl+6-8 är jobbiga...får alltid en dipp med hopplöshetskänslor då :/ kram till dig <3 ge inte upp!

Tack vad snällt