Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Ja inte är denna resan lätt heller.. man kastas mellan hopp och förtvivlan och vi som skulle haft BF nu i september gör att jag blir ännu mer nere ju närmare man kommer. Men jag försöker att hålla huvudet högt och tänka att någon gång är det vår tur
Är på äl+5 men har en bra magkänsla den här gången! Kan ju förstås inbilla mig men upplever ilningar i livmodern, och är väldigt trött. Fick tidiga symtom när jag var gravid senast så hoppet finns! Inväntar ev. illamående nu...
Hej, är på bim -1 ...dag 27...Hade positivt starkt streck på ältest dag 14, på samma dag hade vi sex och dagar innan...
Ingen pms denna månaden som jag alltid brukar ha..ända skillnaden...
MEN ett blankt jävla test, jag orkar inte mer! Ger upp! :(
Här var det kört iaf tanten snöig sig på imorse och det blir till att ta nya tag nästa månad... Fasiken också
Hej allesammans!
En fråga, jag är på ÄL + 9 idag och har en sådan galen ?mensvärk? eller vad det nu är, kan en växande livmoder resultera i kraftig värk eller är det med största sannolikhet mensvärk? Har regelbunden mens och det är 5 dagar kvar så känns konstigt att jag får en sådan värk så tidigt. Brukar få den i samband med att mensen kommer, som att jag ?värker? fram mensen (samma dag alltså). Känns dock inte så hoppfullt detta... testen har varit negativa, det är ju dock tidigt ännu.
Hoppar in lite sent i tråden, någon mer som ser strecket? Bim 26 maj.
Hej allesammans!
En fråga, jag är på ÄL + 9 idag och har en sådan galen ?mensvärk? eller vad det nu är, kan en växande livmoder resultera i kraftig värk eller är det med största sannolikhet mensvärk? Har regelbunden mens och det är 5 dagar kvar så känns konstigt att jag får en sådan värk så tidigt. Brukar få den i samband med att mensen kommer, som att jag ?värker? fram mensen (samma dag alltså). Känns dock inte så hoppfullt detta... testen har varit negativa, det är ju dock tidigt ännu.
Jag fick tidig värk så som du beskriver, 5 dagar innan bim plussade jag med sonen
Hej allesammans!
Jag fick tidig värk så som du beskriver, 5 dagar innan bim plussade jag med sonen ????