• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Vemvetintejag
    mzl93 skrev 2020-05-10 15:33:51 följande:

Ojoj gör mig inte för hoppfull nu ;)

Haha nej skämt åsido så tror jag verkligen inte att det blev något, alltså verkligen inte! Men jag kan säga att det är skönt att följas åt med någon som har bim samtidigt!

Ja men verkligen. Håller tummarna för oss, även om jag tror att det är helt kört för nu kom min pms som ett brev på posten... vilket såklart gjorde mig svinledsen!
  • Utvandraren2
    Tigu skrev 2020-05-10 13:56:16 följande:

grattis!! Hade du några symtom?

Ja, skrev om dem i tråden igår. Svullen livmoder, precis som innan mens. Väldigt trött fort, men trodde det var d-vitaminbristen jag har. Det som fick mig att testa idag var drömmarna jag drömt de två senaste dagarna. Helt annorlunda drömmarna när jag inte är gravid. Detaljrika och i färg. Kom på att det var samma sist.
  • mzl93
    Vemvetintejag skrev 2020-05-10 19:07:13 följande:

Ja men verkligen. Håller tummarna för oss, även om jag tror att det är helt kört för nu kom min pms som ett brev på posten... vilket såklart gjorde mig svinledsen!

Åh nej! Är du hundra på att det är pms?
  • Tobice
    Grodan90 skrev 2020-05-10 18:52:51 följande:

Jag tror inte heller jag brukar ha sådana här känningar innan mens, brukar få det samma dag som mensen kommer.. tror jag! Eller så sitter man ju inte och känner efter såhär mycket annars.

Nej det är ju det som är så förvirrande. Känner du av symptom hela tiden eller kommer det och går?

Min molnande värk i livmodern kommer och går under dagen.
  • Vemvetintejag
    mzl93 skrev 2020-05-10 21:12:05 följande:

Åh nej! Är du hundra på att det är pms?

Jaa men typ, är exakt som det brukar när jag får pms tyvärr :/
  • mzl93
    Vemvetintejag skrev 2020-05-10 21:54:03 följande:

Jaa men typ, är exakt som det brukar när jag får pms tyvärr :/

Fy fan va tråkigt! :(
  • Anni89

Jag plussade idag! Helt galet - vi är i chock här hemma! Första försöket med första barnet. Har inte haft några symtom. Tusen tankar i huvudet just nu, men det är en fantastisk känsla!

• Cheneyney
    MsPinnipeds skrev 2020-05-10 14:28:02 följande:

Hur har det gått för dig?

Åhh jag vet den känslan! Min bror och hans tjej annonserade sin graviditet för ett tag sedan och de lyckades på första försöket. Mitt hjärta sprack i flera miljoner bitar och jag satt där i flera timmar och bara vet ihop.

Min bror har barn med en annan tjej sedan tidigare och de lyckades också då på första försöket.

Jag blev ju såklart jätteglad för deras skull och det ska bli så roligt att bli faster igen men ändå så kände jag mig så sorgsen för min egen olycka.

Det är så många känslor på en och samma gång.

Har ni barn sedan tidigare?

Mensen kom, som väntat... Bryt ihop, sen bit ihop.

Det är bara att ge sig på det igen! Vi är peppade, och har sedan ett tag tillbaka en alkoholfri dryck på kylning som vi ska fira med när vi lyckas. Hoppas bara den inte hinner gå ut innan dess.

Hur går det för dig? Hur många dagar efter äl är du?

Ja, det är en så konstig känsla. Man blir så himla glad för deras skull, samtidigt helt knäckt för sin egen. Att då sitta och prata bebis en hel kväll är smått hjärtekrossande.

Nej, vi har inga barn sen innan. Blev oplanerat gravid i dec 2018, blev missfall i vecka 6, vi har försökt sedan dess utan resultat. Snart 1,5 år, helt galet.
  • Emmethhh
    Anni89 skrev 2020-05-10 22:05:17 följande:

Jag plussade idag! Helt galet - vi är i chock här hemma! Första försöket med första barnet. Har inte haft några symtom. Tusen tankar i huvudet just nu, men det är en fantastisk känsla!

Grattis till er! Hoppas allt går vägen!
Svar på tråden Bim Maj 2020