Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Ojoj gör mig inte för hoppfull nu ;)
Haha nej skämt åsido så tror jag verkligen inte att det blev något, alltså verkligen inte! Men jag kan säga att det är skönt att följas åt med någon som har bim samtidigt!
Ser någon ett till streck på det här testet?
grattis!! Hade du några symtom?
Ja men verkligen. Håller tummarna för oss, även om jag tror att det är helt kört för nu kom min pms som ett brev på posten... vilket såklart gjorde mig svinledsen!
Jag tror inte heller jag brukar ha sådana här känningar innan mens, brukar få det samma dag som mensen kommer.. tror jag! Eller så sitter man ju inte och känner efter såhär mycket annars.
Åh nej! Är du hundra på att det är pms?
Jaa men typ, är exakt som det brukar när jag får pms tyvärr :/
Jag plussade idag! Helt galet - vi är i chock här hemma! Första försöket med första barnet. Har inte haft några symtom. Tusen tankar i huvudet just nu, men det är en fantastisk känsla!
Hur har det gått för dig?
Åhh jag vet den känslan! Min bror och hans tjej annonserade sin graviditet för ett tag sedan och de lyckades på första försöket. Mitt hjärta sprack i flera miljoner bitar och jag satt där i flera timmar och bara vet ihop.
Min bror har barn med en annan tjej sedan tidigare och de lyckades också då på första försöket.
Jag blev ju såklart jätteglad för deras skull och det ska bli så roligt att bli faster igen men ändå så kände jag mig så sorgsen för min egen olycka.
Det är så många känslor på en och samma gång.
Har ni barn sedan tidigare?
Jag plussade idag! Helt galet - vi är i chock här hemma! Första försöket med första barnet. Har inte haft några symtom. Tusen tankar i huvudet just nu, men det är en fantastisk känsla!