Mentat skrev 2025-01-19 10:35:50 följande:
Jag bemötte deras artikel trots att de är uttalade kärnkraftskritiker. Du kunde lära dig av det, t.ex. när det gäller Henrik Jönsson.
Lägg ned det ständiga tjatandet om "alternativhöger" när du bemöter mina inlägg, tack. Det är enbart tröttsamt och inspirerar inte till att vilja diskutera med dig över huvud taget.
Se där, så mycket vi har gemensamt
Jönsson har ju själv sagt att han klipper och klistrar sina egna fantasier för att han uppfattar att 'tendensen tenderar'
Här på forat är också hans största förespråkare överens om att han inte är saklig utan att sysslar med åsiktsbildning.
Själv är jag inte intresserad av att finansiera Jönssons reklamintäktern och jag anser att det är olämpligt att ge tex epoch times och andra media som medvetet sysslar med desinformation konspirationsteorier och alternativa fakta rum i etern och att på så sätt legitimera dessa.
Om du transkriberar Jönssons åsikter och påståenden så är jag intresserad av att diskutera dessa, oavsett om Jönssons publikationer framställer en ordbajsande överklädd dilettant utan förmåga att vilja vara ärlig i uppsåt och saklig i frågan eller kommer från kärnkraftsmotståndare.
Vad tycker du att du ska lägga ned i bemötandet?