BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Är I vecka 7+1
Samma för mig. Ska vänta och se, men nu kom det mer blod och smärta. Nojig över hur det ska gå på jobbet idag... jobbar kväll nämligen. Tror verkligen jag fått missfall nu när jag inte känner mig gravid längre. Hur går det för dig?
Åh jag förstår precis. Jag har också haft lite mindre blödningar idag. Jag valde att sjukskriva mig, har ett jobb där jag måste vara fokuserad och närvarande och det går inte nu. Jag har ganska kraftigt illamående, vet inte om det är ett gott tecken men känner mig gravid. Fick tillslut tag på en privat gyn som kunde erbjuda undersökning och vul på fredag, då är jag i 7+2 så om något lever bör det nog gå att se.
Har du fortsatt blödning?
Var på tidigt ultraljud idag och såg då en liten krabat i v 10+1 vilket innebär att bf blir 3 oktober istället premiminärt såklart..kände mig spyfärdig inför ul med tanke på 2 tidigare MA men kunde slappna av lite efter iallafall :)
Hur har det gått för er som blöder? Har ni fått tag på vård eller har det slutat?<3
Hur har det gått för er som blöder? Har ni fått tag på vård eller har det slutat?<3
Jag fick en till lite större blödning igår med en STOR klump och sen avtog det. Nu mest när jag torkar, men idag känner jag mig inte gravid längre.. symtomen känns avtagande. Men jag får vul på fredag, får stå ut tills dess med ovissheten.
Här är en till som får vänta till fredag, förra veckan 6+0 var jag på tidigt ultraljud och de såg bara en tom hinnsäck. I lördags var jag på min ivf klinik för att jag skulle få cytotec så jag får ut denna sk ?missed abortion? som också är ofostrig graviditet. Då säger läkaren att hon tycker se ngt fladdrande och vägrar ge mig medicin.. så jag måste tillbaka på fredag, lever på postafen och lergigan. Mår så illa.. sjukt jobbig tid mentalt.
Jag fick en till lite större blödning igår med en STOR klump och sen avtog det. Nu mest när jag torkar, men idag känner jag mig inte gravid längre.. symtomen känns avtagande. Men jag får vul på fredag, får stå ut tills dess med ovissheten.
Här är en till som får vänta till fredag, förra veckan 6+0 var jag på tidigt ultraljud och de såg bara en tom hinnsäck. I lördags var jag på min ivf klinik för att jag skulle få cytotec så jag får ut denna sk ?missed abortion? som också är ofostrig graviditet. Då säger läkaren att hon tycker se ngt fladdrande och vägrar ge mig medicin.. så jag måste tillbaka på fredag, lever på postafen och lergigan. Mår så illa.. sjukt jobbig tid mentalt.
Var på tidigt ultraljud idag och såg då en liten krabat i v 10+1 vilket innebär att bf blir 3 oktober istället premiminärt såklart..kände mig spyfärdig inför ul med tanke på 2 tidigare MA men kunde slappna av lite efter iallafall :)