BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tack. Har skickat förfrågan dit. Men om de accepterar skickar man bild osv i pm då eller? Tack på förhand. :) Idag går jag in i vecka 16, så spännande. :D
Nä man laddar upp i ett inlägg :) vill man vara anonym ska det gå stt skick pm
Jag gjorde ett inlägg de gissade flicka. :)
Kul! Hoppas det stämmer :D
Gjorde inlägg i 2 såna fb grupper. I båda grupperna gissade flicka. Och min känsla är flicka med. Återkommer efter RUL när jag vet vad dem säger. :)
Hej! Jag hittade precis där här tråden! Jag är gravid i vecka 16 och har en fråga kring ett konstigt symtom. Ibland när jag sätter mig ner eller vänder på mig, sittandes eller ståendes så liksom knäpper det till precis under huden på mig. Det känns inte som att det är i själva livmodern utan snarare i huden. Det är mitt andra barn och kan inte minnas om jag kände detta förra gången. Det känns lite som att något lossnar ifrån huden fast helt utan smärta. Någon som har idéer om vad detta kan vara? Är det huden som tänjs ut? Haha... så skumt.
Kram på er alla! <3
Hej! Jag hittade precis där här tråden! Jag är gravid i vecka 16 och har en fråga kring ett konstigt symtom. Ibland när jag sätter mig ner eller vänder på mig, sittandes eller ståendes så liksom knäpper det till precis under huden på mig. Det känns inte som att det är i själva livmodern utan snarare i huden. Det är mitt andra barn och kan inte minnas om jag kände detta förra gången. Det känns lite som att något lossnar ifrån huden fast helt utan smärta. Någon som har idéer om vad detta kan vara? Är det huden som tänjs ut? Haha... så skumt.
Kram på er alla! <3
Kram på er alla! <3
Kommit halvvägs genom v.17. Mår fortfarande illa/kräks på morgonen, sen mår jag lite bättre på dagen.
Någon mer?
Har inte upplevt detta under någon av mina 3 tidigare graviditeter...
Tack! Verkligen stor lättnad, nu vågar jag tänka att jag väntar barn. Vi hade en lite skakig början med missfall av ena fostret (var tvillingar) men den här verkar vilja stanna.
Härligt att du lyckades få en tid och grattis till resultatet! Jag är 37, så jg var också extra nöjd då jag väntade mig lite högre risk pga ålder.
Fick boka RUL direkt vid besöket, fick tid 8/6, känns som en evighet! Men vi har bestämt oss för att betala för ett privat NIPT, så kommer få veta könet innan iaf. Fick du boka in RUL?