BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Åh jag har börjat känna bäbisen <3 för några dagar sen börja små små buffar och fladdrande,gick in i vecka 15 igår.
Jag känner en sån ödmjukhet inför att jag får uppleva detta igen. Och nu blir det ännu mer verkligt att man bakar en bäbis :D
Åh jag har börjat känna bäbisen <3 för några dagar sen börja små små buffar och fladdrande,gick in i vecka 15 igår.
Jag känner en sån ödmjukhet inför att jag får uppleva detta igen. Och nu blir det ännu mer verkligt att man bakar en bäbis :D
Sååå mysigt! Jag kände första fladdret i vecka 13, tog några dagar innan jag kände nästa gång, efter det nån gång varannan dag ungefär. Men senaste två dagarna har jag känt några gånger per dag. Så det ökar i intensitet :) har också precis gått in i vecka 15
Halloj,
Tänkte bara tala om att det gick bra på kub i fredags. Lillepyret levde och rörde runt i magen. Allt såg superbra ut och fick lägsta sannolikheten på trisomierna. Sååå skönt!
Halloj,
Tänkte bara tala om att det gick bra på kub i fredags. Lillepyret levde och rörde runt i magen. Allt såg superbra ut och fick lägsta sannolikheten på trisomierna. Sååå skönt!
Halloj,
Jaha, skulle ha ul för kub imorgon som jag sett fram emot så mkt och nu fick vi reda på att min man har Corona... många tankar i huvudet just nu...
Nu är även vi snart igenom v 12, kub nästa vecka så snart kanske man vågar tro på att det kommer komma en bebis till hösten! <3
Går in i v 13 (12+0) imorgon och väntar spänt på nipt-resultatet! Såg bebis senast 10+5 så det är verkligen nervöst... UL om två veckor
Jaha, skulle ha ul för kub imorgon som jag sett fram emot så mkt och nu fick vi reda på att min man har Corona... många tankar i huvudet just nu...