BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Samma här! Har kub imorgon och är livrädd. Har berättat för ganska många om graviditeten och tänk om det är MA...
Hej, jag har KUB imorgon och känner mig jättenervös. Så rädd för att något ska vara fel, eller att det ska vara ett MA. Håll tummarna för mig!
Samma här! Har kub imorgon och är livrädd. Har berättat för ganska många om graviditeten och tänk om det är MA...
Hej, jag har KUB imorgon och känner mig jättenervös. Så rädd för att något ska vara fel, eller att det ska vara ett MA. Håll tummarna för mig!
Vem var det som höll i facebookgruppen? Tänka joina :)
Hej, jag är intresserad av att gå med i facebookgruppen om det är möjligt. Jag o min sambo ska få vårat 1:a barn 7 oktober
/Louise
Vem var det som höll i facebookgruppen? Tänka joina :)
Hej, jag är intresserad av att gå med i facebookgruppen om det är möjligt. Jag o min sambo ska få vårat 1:a barn 7 oktober
/Louise
På FL mena jag ju!
Tack! För min del är det klart nu! Allt såg jättefint ut, är så lättad!
Tack ,