BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Hej alla fina mammor!
Jag är i vecka 17 (16+1) och har ännu inte fått någon mage. Barnmorskan sa att jag inte skulle oroa mig för det då vi träffades förra veckan, på det besöket lyssnare vi på hjärtat och jag har även känt sparkar så vet ju rent teoretiskt att allt ska vara okej med barnet, men ändå, man är ju mamma och oroar sig för sitt barn. Är därför nyfiken på när era gravidmage började synas under er första graviditeten. Kanske kan era svar lugna mitt mammahjärta
Hej alla fina mammor!
Jag är i vecka 17 (16+1) och har ännu inte fått någon mage. Barnmorskan sa att jag inte skulle oroa mig för det då vi träffades förra veckan, på det besöket lyssnare vi på hjärtat och jag har även känt sparkar så vet ju rent teoretiskt att allt ska vara okej med barnet, men ändå, man är ju mamma och oroar sig för sitt barn. Är därför nyfiken på när era gravidmage började synas under er första graviditeten. Kanske kan era svar lugna mitt mammahjärta
Även jag varit på KUB idag, lägsta möjliga risk! Hurra! Sån lättnad och glädje att se det lilla livet leva loppan där inne. RUL i början av juni, då bör sambon vara vaccinerad så jag hoppas på att han kan få följa. Känns så tråkigt att inte få dela dessa stunder.
Även jag varit på KUB idag, lägsta möjliga risk! Hurra! Sån lättnad och glädje att se det lilla livet leva loppan där inne. RUL i början av juni, då bör sambon vara vaccinerad så jag hoppas på att han kan få följa. Känns så tråkigt att inte få dela dessa stunder.
Hej alla fina mammor!
Du behöver inte vara orolig. Allt verkar ju se bra ut. :) vad tror du om kön på eran? Sa de något på KUB? Jag är så nyfiken på min. Skal RUL 24 maj. :) Min mage började synas i v 7 ganska tidigt putade den ut. Men först nu jag har gravid jeans och leggins. Är nu i vecka 15 (14+4). Grattis förresten. :D
Tack och grattis till dig med! Jag har inte gjort något KUB, men ska på RUL 4/5 och då ska vi ta reda på vad könet är :) men sambo säger hela tiden "han" åt den, jag tror dock att det är en tjej då jag mått så pass illa och fortfarande måste spy ibland trots lergigan comp. Har du/ni någon känsla om vad det är som gömmer sig i sin mage?
Skönt att ni är flera som säger att jag inte behöver vara orolig! :D
Hej alla fina mammor!
Grattis! Visst är det en sten som lättar från axlarna!? Jag fick göra mitt kub igår kväll äntligen, sista dagen och sista tiden de hade, så i sista sekunden kan man säga. Fick också minsta möjliga risk trots att jag fyller 39 i år. Så skönt. Har du fått boka in rul?