Vi som försökt en längre tid - första barnet
Nu är det så SÅ nära. Håller alla tummar jag kan att ni får göra en återföring denna cykel❤️ Hoppas ägget därinne har växt som bara tusan! Kommer du få ta progestoron eller blir det en helt ostimulerad cykel? Så skönt med två st till frysen, nåt av dom två bara måste ju vara er lilla guldklimp😍
Detta med ruvardagar tär ju på psyket helt klart, det enda jag gör är googlar ?ruvardag X blastocyst? haha. Känner mig knäpp! tack för lugnande ord! såklart alla inte känner men man hade ju hoppats att man hade nåt symptom så att man kunde få upp lite hopp iaf. Vi tänkte testa på lördag, egentligen testdag är måndag så tänker 2 dagar innan borde va ok? Har dessutom BIM idag/imorgon så har det hänt något därinne borde det visas?
tyvärr inget brev idag heller, imorgon måste det ju bara komma? hade varit så skönt inför test om man hade en liten rackare i frysen..
Ja men gud ja, jag håller verkligen med dig om ruvardagarna, tiden går just då sååå långsamt och varje dag av väntan känns så plågsam! Det gäller att försöka sysselsätta sig och distrahera tankarna med annat om möjligt, men jag vet att det inte är så lätt. Så himla spännande att du snart ska testa! 😍 Jag tycker att det låter som en jättebra idé att testa på helgen istället för en vardag när du kanske ska till jobbet antar jag. Två dagar innan testdag borde ge ett ganska tillförlitligt svar
Nämen, idag måste du ju bara få brevet då! Håller tummarna så hårt för bra besked!