Melsson skrev 2023-10-18 17:59:43 följande:
Men WOW vad otroligt glad jag blev av att läsa detta ❤️ Så fantastiskt! Äntligen är det er tur, som ni förtjänar det! Och tänk nu blir målbilden sann inför nästa sommar med en bebis på altanen!!
Jag förstår att du är orolig, jag trodde man bara skulle vara glad när man väl blev gravid men då börjar man oroa sig konstant istället. Men hoppas att ni kan njuta av plusset! Så otroligt kul om vi kan följas åt i en graviditet med, hur häftigt!
Jag håller med om att det känns jobbigt att dela med sig av graviditet i denna grupp, man får nästan dåligt samvete. Men så tänker jag på när andra blivit gravida i denna grupp, man blir ju bara glad när man vet hur vi alla här inne kämpat och lidit. Jag tror detta kan ge massor med hopp till andra som är här inne och läser med❤️ Jag känner mig heller inte riktigt redo att överge denna tråd än!
Vi ska göra ultraljud imorgon så nu har jag nojjat över missed abortion i flera dagar.
Stor KRAM till dig och din sambo!!
TACK fina fina du, gud vad glad jag blir!! 😍💖 Blir så otroligt peppad och varm i hjärtat av det du skriver, så glad för din positiva energi som jag fått ta del av under den ändå rätt långa tid som vi följt varandra - och nu får vi förhoppningsvis följas åt i våra graviditeter vilket känns superstort! 🥰
Ja det är snabbt hänt att oron för att aldrig bli gravid byts ut mot en ny oro att jag ska förlora min allra första graviditet som jag väntat så många år på att uppnå, men trots dessa orosmoln så känner jag ett pirr i magen och en stor lycka och hopp inför framtiden
Ja men precis, men jag känner ju själv att när det gäller just den här gruppen där alla kämpat en längre tid så blir man ju så glad när någon lyckas och det gav i alla fall mig ett hopp om att jag också skulle få bli gravid en vacker dag. Känns lite som att jag skriver om någon annan än mig själv när jag använder ordet gravid, haha, men jag hoppas att det här ska gå vägen och att vi kan fortsätta att följas åt 🥰
Ååh jag förstår verkligen att det känns nervöst, men jag och vi finns med dig där i tanken och jag håller mina tummar så hårt så att det gör ont! Du får jättegärna uppdatera så snart du har möjlighet, tänker på dig extra idag!
STORA kramar tillbaka fina du!