börjaompånykula: hm okej, nej har inte kört med ÄL stickor nu direkt efter missfallet eftersom jag tänkte att det är hopplöst att hitta den ändå.. men om jag nu får mens snart så ska jag nog köra med det nästa cykel för att vara säker på att inte missa! har nog aldrig känt av min ägglossning, får inte ont och som sagt aldrig sekret? hoppas i alla fall det där sekretet för ett par veckor sen tyder på att ni kropp är lite igång på nått vis.. ah men det är verkligen omöjligt att inte tänka på detta dygnet runt!!
kringlan86: fyfan vilken kollega! usch folk är så konstiga och obrydda. upplever också att vissa vänner jag berättat om missfallet för mer har tagit det som en glad nyhet om att jag försöker skaffa barn. alltså som är typ glada och exalterade nu och säger saker som åh tänk när du har ett barn vad kul det ska bli. det är ju väl menat men jag är ju liksom ledsen! jag har ju inget barn, det försvann, missade dom den delen?? det är som att alla runt mig tror att jag kommer bli gravid om en sekund igen och så blir allt bra igen men det känns VERKLIGEN inte så för mig! jag känner mig extremt ogravid och barnlös och kommer antagligen göra det om jag blir gravid igen också, eftersom man nu är traumatiserad från förra gången. kommer känna mig gravid först när jag är påväg in på bb haha..
ja det är tur att vi har varandra här! som förstår! hoppas att nästa cykel ger lite skörd?
jag har inte testat mig igen ännu. blir nog ett test imorrn bitti dock för min kompis kommer och hälsar på mig i helgen och vill veta om jag kan dricka eller inte. Återkommer med resultatet!
hejja alla!