Anonym (ledsen) skrev 2022-10-12 14:44:38 följande:
hej igen kära ni! beklagar era ovälkomna mensar kringlan86 och börjaompånykula, så tråkigt är det att få dom! jag är fortfarande helt blodfri sedan jag slutade blöda efter missfallet, sista dagen med blod var 20 sept? har läst mig tokig på forumen om när folk har fått sin ägglossning efter missfall. det står att den kommer efter 3-4 veckor om man kollar på typ kry och 1177 och sådana officiella sidor, men vissa i forumen verkar ha fått det mycket tidigare? grejen är att jag hade en jävla massa fertilt sekret sent på kvällen den 28e, alltså bara 8 dagar efter blodet var borta? det känns väldigt tidigt men jag chansade och började då ha sex igen.. har typ aldrig haft fertilt sekret innan, så har ingen aning om vad det betyder för mig, om det betyder att en ägglossning pågår eller kommer att ske dom närmaste dagarna. Hur brukar det vara för er? Om ni haft sekret alltså! Nu är det snart 2 veckor sen den misstänkta ägglossningen var så får väl se? tog ett test i förrgår på eftermiddagen som var negativt men det kan ju varit för tidigt och inte morgonurin dessutom. Vill inte testa mig igen för kommer bli så ledsen av ett neg test? ska försöka hålla mig några dagar till. usch vad jag hatar att gå runt och försöka bli gravid!!! trodde jag var klar med det //
Tack för omtanken! :) Det värmer :)
Jag brukar ha sekret lite då och då men är inte så haj på det (brukar endast gå även ÄL-stickor). Men man brukar väl få sekret runt ägglossningen. Så bra att köra på ändå tänker jag :)
Kör du någonting med ÄL-stickor?
Jag vet känslan av att gå och vänta och sedan bli besviken. Trodde aldrig det skulle vara en sån tuff grej eller så komplicerad grej att bli gravid. Känns som att det mesta kretsar runt det även fast jag försöker tänka bort det. Det är sommar kroppen är skapt för att verkligen försöka och inte sluta tänka på det. Sjukt jobbigt att man ska behöva deppa ihop och sen bara ta nya tag. Kämpigt emellanåt.
Håller tummarna för dig att det blir positivt test snart! Kanske är de för tidigt, man kan aldrig veta förens mensen kommer :)