Anonym (Kringlan86) skrev 2022-10-01 07:14:44 följande:
Alright here we go! Hade så GALET sen ÄL denna månaden. Trodde den skulle utebli. Tror jag hann ta LH test i över en vecka som bara gav blinkande gubbe och jag gav nästan upp men i måndags kom gubben med fast sken, därefter en enorm ägglossningssmärta. Kändes nästan som att det var båda äggstockarna som släppte ägg. Det är ju ganska ovanligt men för PCO?are är det ju vanligare och kanske helt logiskt med tanke på att vi har så många omogna blåsor. Vet inte om förseningen kan ha ställt till med något multisläpp men hur som helst så kom temphöjningen på tisdagen och någonstans där slutade ägglossningssmärtan också. Så nu går man här och väntar den där otrooooligt långa tiden fram tills man får testa. Jag hoppas så himla mkt att det tar sig denna gången. Min tur nu!!!
börjaompånykula: nu är jag snart ikapp dig med mina ägglossningar eftersom att min cykel är så jäkla seg så kommer jag förr eller senare sitta här och ha mina två jobbiga vänta-på-test-veckor samtidigt som dig.
Åh så härligt med ÄL! Då har vi typ samma väntan, jag hade positivt ÄL med lysande gubbe i måndags :) Men min cykel har varit lite knäpp förr månaden så vet inte riktigt när min BIM är, när blir det för dig? :) Håller tummarna nu, hade varit så kul om vi blev gravida samtidigt :)