• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Kva)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 18:41:50 följande:
    pssst... fel tråd 
    pssst.... detta är inte någon regel tråd

Och ingen här förutom du är dum på riktigt.
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kva) skrev 2024-03-01 19:36:58 följande:
    pssst.... detta är inte någon regel tråd

Och ingen här förutom du är dum på riktigt.
    Jag kände på mig att du skulle bränna av dina taffliga argument och falla pladask ner i 'du är dum'-fällan.

Grattis Kva! Nu är du på dagisnivå på riktigt.

Du är i en tråd där du bryter mot trådskaparens intentioner varje gång du skriver något.

Nu har du rivit av 'du är dum'-plåstret inför alla som häpnas över din retorik.

Det är stort.
  • Anonym (Kva)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 20:07:19 följande:
    Grattis Kva! Nu är du på dagisnivå på riktigt
    Du gör kattläten mot människor för att du tror att du har makt...

Du sitter och spammar en tråd om regler och säger att andra inte har någonting att tillföra..

Du använder ord som är alldeles för stora för din egen hjärna. 

Tro mig, det är ingen utom din låtsasvän som häpnas.
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kva) skrev 2024-03-01 20:22:48 följande:
    Du gör kattläten mot människor för att du tror att du har makt...

Du sitter och spammar en tråd om regler och säger att andra inte har någonting att tillföra..

Du använder ord som är alldeles för stora för din egen hjärna. 

Tro mig, det är ingen utom din låtsasvän som häpnas.
    Magiskt, Kva.

Världsklass!
  • Anonym (Kva)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 20:26:14 följande:
    Magiskt, Kva.

Världsklass!
    Något självförsvar måste vi få ha mot er tölpar. 
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kva) skrev 2024-03-01 20:31:07 följande:
    Något självförsvar måste vi få ha mot er tölpar. 
    Hoppas du har glimten i ögat, kan ta ett steg utanför dig själv och se den komiska dagisnivån i att sätta 'du är dum'-bollen i rullning.

'Du är dum'
    'Nähä'
    'Joho - du är visst dum'
    'Nähä'
    ',Joho - jag sa det först, så de så'

Den dörren öppnade du just.
    Jag har inga andra argument kvar, så det får bli 'du är dum'
  • Anonym (Kva)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 20:36:47 följande:
    Hoppas du har glimten i ögat, kan ta ett steg utanför dig själv och se den komiska dagisnivån i att sätta 'du är dum'-bollen i rullning.

'Du är dum'
    'Nähä'
    'Joho - du är visst dum'
    'Nähä'
    ',Joho - jag sa det först, så de så'

Den dörren öppnade du just.
    Jag har inga andra argument kvar, så det får bli 'du är dum'
    Nej, du är dum. 
  • Anonym (Stört)
    Unfortunate Barista skrev 2024-03-01 18:27:44 följande:

En person som är otrogen är i mångas ögon inte bättre än en person som våldtar. Men alla har sina sätt att rationalisera och rättfärdiga beteendet så att man kan intala sig själv och andra att man är en god människa som gör världen bättre oberoende på om man är otrogen, våldtar eller på annat sätt misshandlar andra människor för egen vinning. 

+1
  • Anonym (Positiv_fwb)

Ni negativa blunda nu och gå vidare?..ni har tagit alldeles för mycket plats här, sorry :)
    Livet är inte alltid svart eller vitt, jag och frugan har det bra på väldigt många sätt men sexlivet har sinat efter att vår dotter kom för flera? år sedan och är noll numera.  Hon har inte samma/inget behov helt enkel och vem mår bra av tjat-sex?? För att göra en lång historia kort så testade jag en dejtingsajt för ett par år sedan. Det finns endel av motsatt könet som är i samma situation. Jag träffade tillslut en tjej, som man gäller det att ligga i. Det bästa jag har gjort på väldigt väldigt länge. Det var riktigt het och nice från första stunden för oss båda, njutning på hög nivå kan jag lova från två utsvultna. Vi träffas fortfarande ibland. Kärlek och sex behöver inte alltid hänga ihop. 
    Jag har givit frugan lite hintar, så hon vet innerst inne.
    Det fanns en intressant artikel i DN 2023-01-29 i ämnet som många här borde läsa. ?Är det verkligen hela världen att vara otrogen?
    Men ni negativa kan ju fortsätta att leva som munkar och nunnor.;)

• Anonym (Susanne)
    Anonym (Positiv_fwb) skrev 2024-03-01 22:40:37 följande:

Ni negativa blunda nu och gå vidare?..ni har tagit alldeles för mycket plats här, sorry :)
    Livet är inte alltid svart eller vitt, jag och frugan har det bra på väldigt många sätt men sexlivet har sinat efter att vår dotter kom för flera? år sedan och är noll numera.  Hon har inte samma/inget behov helt enkel och vem mår bra av tjat-sex?? För att göra en lång historia kort så testade jag en dejtingsajt för ett par år sedan. Det finns endel av motsatt könet som är i samma situation. Jag träffade tillslut en tjej, som man gäller det att ligga i. Det bästa jag har gjort på väldigt väldigt länge. Det var riktigt het och nice från första stunden för oss båda, njutning på hög nivå kan jag lova från två utsvultna. Vi träffas fortfarande ibland. Kärlek och sex behöver inte alltid hänga ihop. 
    Jag har givit frugan lite hintar, så hon vet innerst inne.
    Det fanns en intressant artikel i DN 2023-01-29 i ämnet som många här borde läsa. ?Är det verkligen hela världen att vara otrogen?
    Men ni negativa kan ju fortsätta att leva som munkar och nunnor.;)

Skål Äntligen 
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden