• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Kåt fru)
    Anonym (Hm) skrev 2024-09-13 12:21:40 följande:
    Ta det lugnt kisen så ordnar sej det mesta. Ignorerar ditt nick/plus ett till i Positiva otrohetstråden. Bara så att du vet. Segla lugnt! Glad
    Din fot hur mår den egentligen nu? Hoppas allt är bra ändåSolig
  • Anonym (Lycklig)

Då är det dags för företagets Julfest!
    Försvinner iväg lite diskret under senare delen av middagen.
    Hotellrummet är bokat! 
    Ser fram emot kvällen. Det var ett tag sedan vi sågs. Mkt fina textmeddelanden har skickats för att bygga upp stämningen..

• Anonym (Kgng)
    Anonym (sjaskig otrohetsaffär) skrev 2024-09-06 08:48:30 följande:
    Tänk att frun och barnen är så nöjda med ditt otrohetsknullande och har en så fin förebild att lära av.
    De kommer bli likadana för de lär sig av föräldrarna. Och så såras ännu fler 
  • Anonym (Kgng)
    Anonym (Lycklig) skrev 2024-12-13 17:22:58 följande:

Då är det dags för företagets Julfest!
    Försvinner iväg lite diskret under senare delen av middagen.
    Hotellrummet är bokat! 
    Ser fram emot kvällen. Det var ett tag sedan vi sågs. Mkt fina textmeddelanden har skickats för att bygga upp stämningen..

Ja din fru / man anar nog och till slut kommer det fram :)
  • Anonym (Dubbla kakor)

Ett underbart möte fick vi innan julen. Gott om tid och vi njöt av varandra på alla sätt man kan. Ingen av oss får allt det här hemma.

Vi talade om att sluta utmana ödet men båda har för mycket utbyte för att vilja sluta. Han säger att han kunde göra försöket men om jag hade viftat med ett finger hade han fallit igen direkt, så det är inte lönt.

Så det blir ett hett nytt 2025 också. Vem kunde anat?

• Anonym (Lycklig)

God fortsättning till er alla positiva i denna tråd.
    Efter en längre period av tristess över helgerna träffades vi idag under em. 
    Vi båda var "inne på kontoret och arbetade".
    En mkt het em på ett hotellrum i Stockholm. Vi fullständigt slet av våra kläder som tonåringar. Det var oerhört mkt att ta igen sen vi såg sist. Inte bara den köttsliga biten utan även ett antal djupare diskussioner/ catch ups ägde rum.
    Jag lämnade hotellet i ett balanserat skick. Jag kände mig lugn och återställd. På tisdag startar verkligheten igen.

• Anonym (Mitt positiva inlägg)

Fem år sedan. Det räddade mitt liv. Har aldrig känt mig mer levande och sedd. Saknar det oerhört mycket. 

• Anonym (Dubbla kakor)

Äntligen, det var evigheter sedan sist.

En eftermiddags sexfrossande så orkar man ta itu med allt annat igen sen.

• Anonym (Lycklig)

God fm
    En mkt trevlig dag igår. Vi lyckades få till en hel em. Det var några veckor sedan vi träffades sist. Som djur slet vi av våra kläder och gav oss hän. Det fanns så mkt uppdämt behov från båda parter.

Nu sitter jag här på kontoret dagen efter och är koncentrerat balanserad.  Det mentala/ fysiska trycket har släppt.  Jag / vi behövde denna stund ända in i våra själar.

• Anonym (John-Anders)

Härom kvällen berättade min fru att hon diskuterat sex utanför äktenskapet med en väninna, som hade tyckt att det var lite tråkigt att ligga med samma person hela livet, att man borde få ha sex utanför äktenskapet.

Min fru tyckte att det verkade opraktiskt med ett öppet förhållande. "Där är det väl bättre att man är otrogen men inte berättar det", sa hon.

Så nu känns det som om jag har fått ett frikort. Vi har haft ihop det i 25 år - vi trivs bra ihop och har ett gott sexliv - och jag har inte varit otrogen. Innan dess var det 20 trogna år med en annan kvinna.

Men nu känner jag mig så sugen på att känna på en annan kropp, en annan lust. Igår stötte jag ihop med en kvinna som jag är ytligt bekant med, googlade henne och såg att hon är singel. Nu tänker jag mycket på att jag skulle vilja ha sex med henne.

• Anonym (Förbjuden frukt)

Så härligt att läsa i en tråd om andra som också njuter av allt vad livet har att erbjuda. 

Och jo, det går så bra att ha kakan och äta den. 

Och nej, det är inte bara män som har detta behov, herregud vad många gifta kvinnor som söker kontakt, som söker intimitet, som söker bekräftelse och nervositet. Så många gifta kvinnor som precis som män vill ha kvar och smaka på nytt.

För min del funkar det enklast på jobbresor, men vore ju så härligt att ha en likasinnad i närheten av Malmö där jag bor.... blink blink till er kvinnor i samma sits som också behöver och vill njuta av den underbara förbjudna frukten... för jo, den smakar så galet bra, den är så djuriskt sexig, kladdig och upphetsande. Och jo, den går att hålla hemlig och den är verkligen ett gift.. Jag ska dela med mig av mina upplevelser framåt... om det blir några. Annars ska jag titta i backspegeln och återge några heta möten för er njutning.

• Anonym (Dubbla kakor)

En väldigt skön träff. Rena lakan som jag aldrig behöver byta, en man med skön utrustning och så mycket oralsex som en kvinna orkar ta emot.

Jag är en belåten katt och efterglöden känns i timmar.

Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden