BIM maj 2024
Hej!
Jag hoppar också in här.
Bim 15 maj 🥰
Hej!
Jag hoppar också in här.
Bim 15 maj 🥰
Barn nr 3 och första försöket.
Blir en sladdis!
Hur gamla är ni alla?
Känns så ovant hela det här. Var så länge sen sist!
Har en blivande 11-åring och 9-åring 😊
Jag justerar datum för min BIM i listan (som för övrigt hamnat typ 3 sidor bak i tråden nu 😂). Hade fyllt i 24 maj tidigare, men när jag fyllde i det så hade jag inte fått min mens för denna månad ännu så jag visste inte säkert när BIM skulle bli då.
Nu är vi 3 st som har BIM 19e!
Förstamamma, 2/5, 1:a barnet, 1:a försöket.
Nostalgitripp, 3/5, 3e barnet, 4e försöket (1 utomkveds).
Bebissugen91, 5/5, 1:a barnet, 9e försöket (utredning bokad i juni)
Sand13, 10/5, 5:e barnet (1:a för sambon), 5:e försöket (över ett år utan äl-tester).
amiilee 12/5, 14e försöket, sista innan IVF-start
Fancyr, 14/5, 3e barnet (1a för sambon), 6e försöket.
Morticia91 17/5, 1 barnet, 5te försöket.
Anonym (Fundersam), 19/5, 3:e barnet, 1:a försöket
Pez, 19/5, 2:a barnet, 1:a försöket
19977: 19/5 - 2a barnet - 1a försöket
LillaSam 21/5 2:a barnet, 1:a försöket
Nathaliej97, 27/5 - 4e barnet, 5e försöket
Lugnoro, 31/5, 1:a barnet, 2:a försöket efter MF
Vet inte om jag inbillar mig massor, tog ett vanligt test i morse och de va negativt, men som tidigare nämnt är bim 9/5 så de är några dagar kvar, men i dag har vi suttit extremt mycket på jobbet och jag märkte efter någon timme att jag har sån molande värk i bäckenet? känns som mensvärk men inte lika mycket som min brukar kännas och jag får alltid mensvärk när jag väl fått min mens. Kan detta vara något tro?
Tar min temp varje morgon pga NC och min temp har gått upp som en raket dem Senaste dagarna, är så nervös för vill verkligen att de ska vara något 😢
Lite störigt att vi inte fick till det kring ägglossningen denna månad, bara en gång 4 dagar innan beräknad ÄL. Hade tecken på ÄL i 3 dagar efter ligget. Känns som chansen att lyckas denna gång är liten. Förra gången vi lyckades låg vi varannan dag i två veckor kring ÄL. //
Min mens är då över för den här gången och ÄL väntas om typ en vecka så nu börjar jakten på ÄL 😅 Fortfarande inte fått hem mina ÄL-test men dom borde komma med posten idag tycker jag... Längesedan jag körde med ÄL-test, lite kul att testa det igen!
Andra försöket här, 4:e barnet (Sambons andra). bim idag 6/5 men har redan plussat i lördags, dvs på bim -2 med clerablue digital.
Kände en molande känsla i livmodern, inte mensvärk utan kände igen det som växtvärk, hade inte tänkt testa så tidigt men köpte ett test ändå och det va positivt.
Och vad "lika" vi är förresten, jag försöker också få till en sladdis och har en 9 åring och en som fyller 12 senare i år 😄
Jag har inte så stora förhoppningar då det inte blivit nån sladdis tidigare då vi försökt, men hade varit sååå kul om det ville blir en nu snart! Har precis börjat om försöken efter en lång paus 😊