• Bunny s

BIM maj 2024

Ni som hoppar vidare till nästa tråd, ska vi bestämma oss för att fortsätta följa varandra i samma? 
    Det finns ju nämligen en med bim juni men också så skapa ju en tjej i den här gruppen en träd som heter typ "Vi som förösker bli med barn 2024' eller något sånt. 
    Kan vi inte hänga i den sistnämnda, så vi slipper byta?

Någon som minns vad den heter? 

• Bunny s
    Anonym (S95) skrev 2024-05-27 23:37:29 följande:
    Jag är gärna på. Brösten ömmar och humöret börjar svaja så det känns som att tant röd är på intåg. Blev nog inget ändå. Så hänger gärna på i en annan tråd. 🙂
    Åh, vad tråkigt om det blir mens! Håller tummarna för att du har fel. 
    Men kom till oss där i så fall, vore superkul 😍 är några fler där inne från den här tråden. 
  • Bunny s
    Whatev skrev 2024-05-27 16:48:33 följande:

Har beräknad mens imorgon och ultratidigt test visade negativt idag eftermiddag så det är nog bara att masa mig över till juni-tråden 😅

Hur går det? Så tråkigt när man ser det där negativa testet precis innan bim :( men samtidigt såå skönt att vara förberedd på att mensen ska komma! 

Häng med hit istället om du vill. Så slipper vi byta tråd varje månad 😄
    www.familjeliv.se/forum/thread/82744932-vi-som-planerar-barn-2025/11
  • Bunny s
    Snorkfrökenhär skrev 2024-05-27 13:26:08 följande:

Min väntan är över, mensen kom imorse, nu också mensvärken 😅 Kroppen var lite lurig den här gången men tacksam att det inte började strula nå våldsamt mycket. Nu blir det nya tag och så hoppas jag att juni är vår månad! 

Lycka till allihopa ❤

Åh, tråkigt! Särskilt när kroppen luras lite. Varit med om det själv i förra cykeln 🙄🙄

Häng med över hit så slipper vi byta tråd hela tiden 😊

www.familjeliv.se/forum/thread/82744932-vi-som-planerar-barn-2025/11
  • Bunny s
    Anonym (S95) skrev 2024-05-29 09:35:21 följande:

Så tråkigt att det verkar vara en hel del mot slutet nu som det inte blev bebis för. Men vi ses och hejar på varandra i den/de andra trådarna.  // Hjärta

Ingen mens här än men känns som att den är på gång precis när som helst. Nu vill man bara att den ska komma så man kan gå vidare ju. 

Åh, hoppas att du har fel! Annars tar du nya tag med oss 🥰
  • Bunny s
    Anonym (S95) skrev 2024-05-30 21:56:31 följande:
    Håller tummarna för att det digitala är rätt. ☺️ Känns ju märkligt att det skulle vara falskt positivt i alla fall... 

Här har fortfarande ingen mens dykt upp och jag är rädd att jag jinxar det om jag tar ett test. Haha. Fullkomligt irrationell rädsla. Intalar mig själv att jag nog bara har varit lite ovanligt stressad och att den kommer imorgon... Men ska jag plussa i maj månad måste jag ju tekniskt sett testa rätt snart, om jag mot förmodan ändå skulle vara på smällen. 😛
    Vad spännande! Vilken dag är du på nu igen? 😍
  • Bunny s
    Miruska skrev 2024-05-30 17:46:59 följande:

Ja, fattar ingenting. Kanske nåt fel på testen? Eller jag gjorde något fel? Men kunde ej se något streck alls. 

//

Åh så spännande! Vilken dag är du på? 
  • Bunny s
    Lugnoro skrev 2024-05-29 19:57:08 följande:

Tror inte det blir något den här månaden, så temperaturen gått ner något och det kommit lite blod. Dock känner jag otroligt mycket lukter, så jag fattar inte riktigt. Känner alltså lukter väldigt starkt. Brukar inte vara så. Hade ägglossning för 12-14 dagar sedan. 

Okej, har det fortsatt komma blod? 
    Skumr med lukterna. Aldrig haft så men låter ju som ett graviditetssymtom.
    Ska du ta ett test tro?
  • Bunny s
    LillaSam skrev 2024-05-29 08:51:23 följande:

Det verkar inte bli bebis här heller. Började blöda en hel del och hade kramper i magen? fortsatt blöda idag. Blödde med min son med men detta känns på ett annat sätt. Känns ändå ok men tanke på att det var så tidigt och jag misstänkte att någon var tokigt hela tiden? hoppas ni bara att ägglossning inte dröjer ännu längre än vanligt 

Vad tråkigt! 😞 

Verkar som ett tidigt missfall med tanke på så svaga test och att mensen blev lite sen. 
    Håller verkligen tummarna för att äl blir som vanligt. Är ju då ändå ett väldigt gott tecke att du hade så låg hcg-nivå!

Hoppas gärna över till någon av de andra trådarna så följer vi varandra vidare 🙂
  • Bunny s
    Anonym (S95) skrev 2024-05-30 22:15:44 följande:
    Är på BIM+1, har PMS så det sprutar ur öronen på mig så det är därför jag tror att det inte blir något. Tycker synd om min stackars gubbe, som måste umgås med mig när jag är sån här. 😅
    Haha åh, stackare! Har sjukt nog aldrig haft pms eller känt av graviditetshormoner i hela mitt 36-åriga liv 🤣 Å jag vet inte hur det är men jag fattar att det inte kan vara kul! 

Vi får hoppas att det istället äe graviditetshormonerna du känner av 😃 

Själv så väntar jag tålmodigt på ägglossning. Dag 17 idag. 
  • Bunny s
    Anonym (S95) skrev 2024-06-01 13:12:44 följande:
    Ingen tvekan om denna i alla fall. Hjälp. Och nu då?! 😂 
    Åh så kul!! Grattis!! Ingen tvekan på det testet alltså 😍😍 fantastiskt att ni lyckades på föesta försöket också. 
    En spännande rid som väntar er nu
Svar på tråden BIM maj 2024