Jemp skrev 2024-07-14 12:43:31 följande:
Reclaimyourself: oj, vad du går igång. Jag har inte skrivit ett ord om mina värderingar i den här tråden, men eftersom du inte verkade förstå hur reglerna ser ut ville jag förklara vad som ligger bakom.
Jag förstår reglerna! Men du verkar inte förstå när jag förklarar varför de ofta är svåra att följa, jag förklarade för dig hur ekonomi och utgifter ofta kan se ut för någon som lever på bidrag. Snälla lilla vännen, du förstår att det är inte så att jag inte förstår reglerna, utan att jag lade upp rätt och slätt för dig inkomster, utgifter osv och försökte få dig att förstå varför man ofta har slut på pengar trots att Soc anser att man borde ha kvar så man klarar sig. Jag gick inte igång alls, snälla lilla vännen tro mig du har aldrig upplevt mig gå igång. Du vill inte uppleva det för det är så uppenbart att du inte har nerverna som krävs för det. Vill du få mig att gå igång? Haha, skyll dig själv. Jag talar om rått och brutalt hur illa jag tycker om X, och det är inte någon vanlig normal utskällning av det slag folk är vana vid. Det handlar om att uttrycka sig på ett sätt som är helt ocensurerat, helt empatilöst (lika empatilöst som andra går omkring och beter sig, fast med sådan stark kraft och... ja, snällt sagt
annorlunda ordval som får vilken kaxig idiot som helst att bli förstenad och känna allt människovärde rinna ur dem.) Tro mig, du har inte intelligensen eller nerverna för det! 😉 Du är det tråkigaste nättroll vi har här på FL, du rapar ur dig lite skit här och där i trådar som är så pass ogenomtänkt och fantasilöst.. andra bråkiga här på FL ger iallafall lite av sig själva, delar med sig. Du däremot är enbart trist och monoton som har åsikter om saker som går emot grundtanken här, dvs utgå ifrån god stämning och motiv till dina svar, och vettiga argument .Du tror du bidrar med något här genom att skriva ett par meningar som visar på sunkig människosyn här och där och sen är du nöjd. Trist och tragisk är du! Och inte särskilt begåvad och intelligent heller, syns på din bristande skrivförmåga.
. Du kallar sakliga svar för att gå igång. Hur blåst och omogen får man vara som tror att jag går igång och inte fattar Soc regler, fast det är du som inte fattar att jag bara förklarar varför det kan vara svårt att få pengar att räcka? Res dig ur TV-soffan, du har suttit där för länge!