Anonym (B) skrev 2025-02-18 13:28:47 följande:
Jag trodde det vet en slags lek du pysslade med. "Jag har aldrig sagt något sånt"-leken i kombination med "jag är ingen rasist"-leken
Ja det är nog fullkomligt uppenbart för alla att du väljer att tro och inbilla dig saker som saknar all grund.
Vilket nu också är bevisat på sakligt sätt.
Kan dina svårigheter att kontrollera ditt eget agerande möjligen sig av att du tillåter dina känslor helt och hållet styra över normalt sunt förnuft?
Behåll du dina lekar för dig själv.
Att du väljer att göra ett personligt påhopp och rikta grova falska anklagelser mot en annan medlem på forumet anser nog de flesta inte bara vara en lek.
Vilket väl även du borde inse eftersom du fått ditt inlägg, ditt grova påhopp, bortplockat?
Med ditt agerande och också med ditt senaste inlägg visar du återigen att trådämnet är intressant och du visar mycket tydligt att det finns anledning ifrågasätta påståenden och frågeställningar i trådstarten likväl som i flera inlägg i tråden.
Dina egna påhittade lekar har inget med ämnet att göra.
V v återgå till ämnet och försök resonera och diskutera på en åtminstone någorlunda vettig nivå.
Försök åtminstone göra det utan att du tillåter dina märkliga känsloyttringar förvandlas till påhopp, falska anklagelser och glåpord mot andra medlemmar i detta forum.