Anonym (Anithe) skrev 2025-02-05 11:03:11 följande:
Nä, hur läste du in det i hans svar?
Men om du frågar mig, vilket du inte gjorde, så tycker jag att man ska anpassa sig till de lagar landet har man bor i. Man ska inte acceptera såna saker, för det leder bara till mer rasism. Det drabbar alla.
Män har bara inte förmågan att uttrycka sig korrekt och sakligt om sånt, utan att tjattra som apor i en bur. Därför låter ni rasistiska även när ni inte skrivit rasistiskt. Om du förstår hur jag menar?
Nej, jag klarar inte förstå hur du som person rent känslomässigt upplever att den generella gruppen män talar, eller hur du personligen upplever att röster låter i dina öron.
Dina resonemang, ditt gamla 90-tasmässiga sätt att upprepat och reflexmässigt dra rasistkortet, och dina okvädningar, i dessa fallen har jag ingen förståelse för det sätt du väljer agera på.
Du väljer att göra ett personligt påhopp på mig och du väljer kalla mig rasist.
Detta trots att du inte klarar prestera ett enda bevis eller ens ett tydligt exempel på vad jag skulle ha uttryckt som sakligt skulle kunna betraktas som rasistiskt.
Trots att du inte kan visa någon som helst saklig grund så väljer du att kalla mig rasist.
Ditt rasistkort verkar flyga upp och ner rent reflexmässigt och bortom all normal mänsklig kontroll.