Anonym (Granbarr) skrev 2025-04-05 11:27:21 följande:
Om jag säger så här... på vilket sätt skulle din fru må dåligt av att du tex justerade din medicin till en nivå som fungerar bättre?
På vilket sätt skulle ditt barn må sämre av att kanske gå en kurs i föräldraskap hos habiliteringen?
Förändringar kan se ut på många sätt
Jag äter redan maxdos. jag har gått flera sådana kurser om barn med npf, jag är inte en frånvarande förälder rent fysiskt. jag tror det är då jag mår som bäst, när jag och mitt barn gör saker ihop.
Anonym (Granbarr) skrev 2025-04-05 11:54:20 följande:
Det vet han inte förrän han provar. Att gå omkring som han gör är varken sexigt eller attraktivt.
Förändringar kan göra att många får nytändning.
Och även om dom landar i att det inte var så kommer dom må bättre av att skiljas som vänner och fungerande föräldrar efter nödvändiga förbättringar.
Skulle han skiljas idag kommer Ts gå under helt.
Jag har provat väldigt mycket. Det är mest sista året jag varit såhär uppgiven, eller mer haft svårare att dölja min uppgivenhet. Jag är inte sexig nu, men jag var det tidigare om jag får säga det själv, men inte tillräckligt.
burleskburkläsk skrev 2025-04-05 11:59:42 följande:
Tigga och grina för att din partner skall känna sig tvingad att suga av dig?
Väldigt äckligt och svinigt beteende...egoistiskt med!
Förstår att du vill att det bara skall ske, kanske är det ditt osexiga och omanliga sätt att vara mot henne som får henne att tröttna.
Det bästa som kan hända er alla är om hon hittar en ny...då blir du tvungen att gå vidare...för du kommer få henne att utföra oralsex mot sin vilja till nån av er dör?
Får jag fråga om varför du hellre tigger och grinar för en avsugning än att bara runka själv och få det överstökat?
Jag har inte gjort det. Jag skrev att jag skulle kunna göra det och kanske lyckas, men det hade givetvis inte vart samma sak.
Runka slutade jag med, det är för deprimerande och blir för påtagligt om jag försöker. "Jaha, här står jag i duschen och runkar som gift man"