• sassa85

en ny tråd för oss som fått missfall

hej!
    jag fick missfall i vecka 8.
    jag tänkte att vi skulle kunna pratas vid och stötta varandra.
    hoppas på flera svar.

*kram*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-04 20:35:39:
    Zebra71 mf v 9 (8+2)
    Viran75 mf v 9 (8+4)
    sassa85 mf v 9 (8+5)
    jam MF 3/8, v9 (8+0), BIM 1-4/9
    small talk MA v.11
    Janken mf v.9
    Ina 67 mf v 13
    Ebbelina, MA v 11 (10+5)
    delfin79 MF v.6 och v.9
    aicha80 MF 9/8 v7

• Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall
  • Ina 67

En undran/fråga:
    Hur länge hade ni gravsymptom kvar i kroppen efter erat mf?
    Jag mår inte illa nängre (skönt), men jag har fortfarande spänningar i brösten och är fortfarande sugen på vissa saker att äta.
    Två frågor till:
    Hur länge satt gravhormonerna i, när testade ni negativt efter mf?
    Hur lång tid tog det innan eran mens kom tillbaka?

• Small Talk

Hejsan, hoppar in på denna tråden. Var med i bf mars tråden men fick ma förra veckan, var i v.11 men fostret hade dött redan i v.5
    Jag hde kvar mina gravsymptom ända tills allt kom ut, då försvann de på 1 dag.
    Kram till er alla som kämpar

• Mimmi1973

Hej! Jag fick mitt missfall konstaterat idag....kroppen har stött ut allt....så det är ialla fall skönt och slippa att bli skrapad. Längtar tills jag plussar igen! =)

• gizmolarson

mimmi: samma här.. längtar tills man kan försöka igen..å så klart att det blir ett plus

• Viran75

Allt mitt har kommit ut nu.... Grav.symptomen försvann i helgen som var, några dagar efter missfallet. Längtar oxå efter att få plussa igen!

• frkannelie

Hej! Hittade en tråd där fler känner som jag.....
    Är ganska tom i huvet just nu....men som "jam" skriver så har jag oxå tagit bort BF Mars-tråden. Känns bara för jobbigt att gå in där o läsa hur glada alla är...
    Kramizz till alla som är inne på den här tråden

• sassa85

Hej till er nya...beklagar era missafall..visste ni att 3 av 10 fårmissfall,rätt vanligt med andra ord (tyvärr)
    KRAM PÅ ER!!!!

• Limas

Styrkekram till alla här. Jag hoppas att vi snart får ett STORT plus och att det ska stanna kvar i magen i 9 månader. Kram på er!

• Cissi linde

Usch känner med er! Är det någon som vetat länge att det är missfall innan allt kom ut, jag fattar inte hur lång tid det kan ta. Det har gått fem veckor för min del å det har bara blödit lite i omgångar... blir tokig snart.

• delfin 79

Här är en till som vill plussa snart
    Kram till er alla!!

Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall