• lindamit

Nya vänner i söderort/sthlm?

Hej hej!

Linda heter jag, är snart 24 år och väntar mitt andra barn nu i slutet på december. Storebror Neo blir 3 i mars!

Jag känner få som har eller väntar barn så det skulle vara jättekul om det finns fler därute som är i samma situation. Du behöver absolut inte ha barn sen innan men det skulle såklart vara roligt också =)

Någon som känner igen sig? Skriv gärna i så fall =)

• Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?
  • HJ81

Hej hej får jag också hoppa in här? Jag heter Helena, är 28 år har sambo och en dotter på snart 11 mån.

• Elinsmamma
    HJ81 skrev 2009-11-13 22:05:23 följande:
    Hej hej får jag också hoppa in här? Jag heter Helena, är 28 år har sambo och en dotter på snart 11 mån.
    Hej hej

Kul med flera!
    Vi har pratat om att ses på tisdag runt lunch, =)
  • lindamit

HJ81, självklart! Ju fler desto roligare =)
    Farsta C har ett bra barnvagnsfik om ni ska ta med era småttingar vet jag, annars spelar det ingen roll! Andra förslag?

• Juhanna

För mig spelar det ingen roll. Bor visserligen inte kvar på södra sidan stan men det är inga problem för mig att åka.

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥
  • Elinsmamma
    Juhanna skrev 2009-11-14 11:55:11 följande:
    För mig spelar det ingen roll. Bor visserligen inte kvar på södra sidan stan men det är inga problem för mig att åka.
    Men ska vi ses i Farsta C då? ett plus om man får plats med barnvagnen.
    Elin lär sova eftersom vi simmat tidigare på dagen.
  • lindamit

Farsta funkar för mig!
    Kan alla 12.30? Utanför ingången närmast tunnelbanan kanske?

• HJ81

Jag bor vid Farsta centrum så det passar mig perfekt! Jag och Mira kommer!

• Elinsmamma
    HJ81 skrev 2009-11-15 21:36:25 följande:
    Jag bor vid Farsta centrum så det passar mig perfekt! Jag och Mira kommer!
    Vi kommer till 12.30 på tisdag, ska försöka hitta till utgången närmast tunnelbanan.
    Jag var där i förra veckan och letade efter Polarn&Pyret, fick en beskrivning av tjejen i info disken och efter mycket letande hittade jag..=)
  • Juhanna
    Elinsmamma skrev 2009-11-15 21:53:47 följande:
    Vi kommer till 12.30 på tisdag, ska försöka hitta till utgången närmast tunnelbanan.Jag var där i förra veckan och letade efter Polarn&Pyret, fick en beskrivning av tjejen i info disken och efter mycket letande hittade jag..=)
    Haha ja Farsta centrum är ett knepigt centrum att hitta i.

Vi kommer antagligen också på tisdag, min stora tjej har vart lite hängig idag men verkade mycket piggare nu på kvällen. Så om det inte blir värre kommer vi.   
    ♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥
  • Elinsmamma
    Juhanna skrev 2009-11-15 22:04:42 följande:
    Haha ja Farsta centrum är ett knepigt centrum att hitta i. Vi kommer antagligen också på tisdag, min stora tjej har vart lite hängig idag men verkade mycket piggare nu på kvällen. Så om det inte blir värre kommer vi.   
    Ja men visst är det lite knepigt, Elin har fått sin 2:a vaccination idag på morgonen och än så länge hänger hon med. Förra gången fick hon lite feber och var lite kinkig.
    Vi kommer också om inget händer som sagt.

KUL!!
Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?