• lindamit

Nya vänner i söderort/sthlm?

Hej hej!

Linda heter jag, är snart 24 år och väntar mitt andra barn nu i slutet på december. Storebror Neo blir 3 i mars!

Jag känner få som har eller väntar barn så det skulle vara jättekul om det finns fler därute som är i samma situation. Du behöver absolut inte ha barn sen innan men det skulle såklart vara roligt också =)

Någon som känner igen sig? Skriv gärna i så fall =)

• Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?
  • Elinsmamma
    metste skrev 2009-11-17 10:50:06 följande:
    Hej! Får man titta in här? Jag heter Mette har två söner en på 2,5 och en på 6 månader. Bor i Bagarmossen och träffar gärna andra mammor. Elinsmamma jag tror att vi pratat på aff ank juni 09? Jag följer gärna med på en träff nångång om man får :) I dag ska jag ta min 2,5 åring och jaga svin vaccin, även min 6 månaders ska få :) Men träffas gärna en annan gång!
    Hej Mette.
    Det stämmer att vi pratar på aff, har samma alias där med. det är bara kul att lära känna nya människor. Lycka till med vaccinet, vi har inte rikgit bestämt oss om vi ska ge lill tjejen sprutan ännu.

Linda och Helena: Kanon kul att ses idag, det måste vi göra fler gånger.
    Redan nästa vecka kanske..=)
    Elin sover fortfarande så jag passar på att logga in lite varstans och kolla.

Kram kram
  • lindamit

Mette: klart du kan haka på nästa gång!
    Frida: Aboslut, det var verkligen jättetrevligt! Nästa vecka låter bra tycker jag, ska vi boka in en dag redan nu? Kan alla nästa vecka? =)

• Elinsmamma
    lindamit skrev 2009-11-17 22:24:34 följande:
    Mette: klart du kan haka på nästa gång! Frida: Aboslut, det var verkligen jättetrevligt! Nästa vecka låter bra tycker jag, ska vi boka in en dag redan nu? Kan alla nästa vecka? =)
    Ja visst Linda, vi kan ons, tors, fre, vad sägs om onsdag runt lunch?

=)
  • lindamit

Onsdag runt lunch passar mig =)

• metste

Ja onsdag passar nog oss också, va trevligt! Men inte allt för sent för jag har min lilla tvååring som ska hämtas på förskolan kl 15 :)

• Elinsmamma
    lindamit skrev 2009-11-18 16:15:39 följande:
    Onsdag runt lunch passar mig =)
    Vi bokar onsdag då,då kan ju alla, ska vi säga 11.30?
    Sist sågs vi i Farsta C, tyckte det var toppen, men någon kanske har något annat förslag?
  • lindamit

Vad roligt att alla kan komma!
    Ska också hämta Neo på dagis vid 15.00 så 11.30 blir nog perfekt.

Jag tyckte också Farsta var bra, vad tycker alla andra?

• Elinsmamma
    lindamit skrev 2009-11-18 23:37:56 följande:
    Vad roligt att alla kan komma! Ska också hämta Neo på dagis vid 15.00 så 11.30 blir nog perfekt. Jag tyckte också Farsta var bra, vad tycker alla andra?
    Jag röstar på Farsta jag också,
    Idag vaknade Elin 6.30 och det har aldrig hänt, oj så trött jag var..=)
    men hon var super piggelin och babblade glatt så det vara bara att stiga upp....
Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?