kattenizze skrev 2011-11-30 17:57:05 följande:
Enya: Nä jag tror du blandat ihop mig med någon, jag har inte lagt ut UL-bilder. Jag är faktiskt rätt restriktiv med sånt överhuvudtaget på nätet, jag lägger inte ut nånting alls på min son heller eftersom det alltid kommer finnas kvar och jag vill att han får välja själv när han blir vuxen. Men hur andra gör bryr jag mig inte om alls.
Men grattis till att ha nästan kommit halvvägs! Måste kännas helt fantastiskt.!!! Har ni landat ännu i att det faktiskt funkade till slut?
Tackar som frågar själv, jag mår som jag förtjänar dvs fördjävligt på ren svenska. Räknar bara ner dagarna nu till snitt-tiden den 12 dec. Båda ligger i säte så det blir ett planerat snitt OM inte någon vänder på sig....Eller OM det inte startar tidigare....Ovissheten är värst. Men hur som haver är detta iaf över snart och barnen mår bra vilket ju är det viktigaste.
Ja men oj förlåt. Jo, nu vet jag det var Najje som också väntar tvillingar. Sorry
![Rynkar på näsan Rynkar på näsan](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
.
Vi försöker så smått släppa taget om det där eviga tänkandet att ngt kan gå åt skogen och troligtvis kommer att göra så. Små små steg i den riktningen har vi tagit hela tiden så nu känns det som om den sista spärren kommer att kunna släppas efter RUL den 12:e (på din snitt-dag).
Man märker ju sån otroligt tydlig skillnad på de som är gravida efter IVF som är så försiktiga i sina förhoppningar och så alla andra "normalt" gravida som shoppat barnvagnar och hela kitet redan. Jag blir helt förstummad över hur det är möjligt med sådan sorglöshet och tanken att inget kan gå fel. Men så befriande det måste vara att aldrig ha behövt tänka på annat sätt...
Håller tummarna att din förlossning blir som du tänkt dig.
Kram