• Enya70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Fjällsippan skrev 2011-10-28 13:27:07 följande:
    Nu sitter jag på pendeln mot Uppsala och förhoppningsvis FET. Har varit ett nervvrak hela dagen och vrålstirrat på telefonen.
    Åh Fjällis! Välkommen hit och jag håller tummarna hårt hårt att allt ska gå bra! Hjärta
  • Enya70

Thuleslapper, som ett alternativ kan det vara skönt att veta att det inte är samma åldersgränser för att köpa 3-pack i Danmark på CFC. Det är dessutom billigare där. 36500 Dkr

• Enya70

Maryhe - vad skönta att allting såg bra ut på hysteroskopin idag!
    Nu får du ladda om för FET nästa månad Hjärta

• Enya70
    Fjällsippan skrev 2011-10-30 14:59:07 följande:
    Instämmer helhjärtat !

Idag är jag på RD 2 och har gjort mitt tidigaste tjuvtest genom tiderna - det är 6 dagar sedan jag tog Ovitrellen och blev nyfiken på om den sitter kvar inför kommande tjuvtest. Som sig bör blev det ett svagt plus; och även om det var ett artificiellt plus så blev jag lite lycklig ! Jag måste vara "skadad" på något sätt efter alla behandlingar. 
    Ha ha jag tror på dig den här gången. Det där plusset ska minsann hålla i sig. Solig
  • Enya70
    Inanna Li skrev 2011-10-31 10:10:27 följande:
    Hej alla! Tack för era hälsningar och ert stöd! Jag befinner mig i en svår livskris men ska ändå starta min fjärde behandling ikväll. Det blir Gonal-F som de tidigare 3 gångerna och med hästdosen 325 IE för att försöka få fart på mina blåsor. Jag har också börjat med Inofolic sen igår. Eftersom detta förmodligen blir sista färskförsöket hoppas jag på så bra resultat som möjligt.
    Kära Inanna, skönt att höra från dig och givetvis hoppas jag något så oerhört mycket för dig nu. Tråkigt att du har det så jobbigt nu. Vi finns här så skriv av dig allt det jobbiga. Du får gärna inboxa mig om du vill skriva mer privat. Många många kramar Hjärta
  • Enya70

Smyger in här för att berätta att jag är såååååå glad idag Solig
    Idag i v.12+0 (bara det är ju helt fantastiskt!) så gjorde vi KUB

Jag är 41 år och min bakgrundsrisk bara på åldern ligger på 1:58!

Men med den uppmätta nackspalten och blodprovet fick vi
    1:734 för DS och 1:2753 för Trisomi 18+13

Fantastiskt bra siffror för oss alltså. Vi är sååååå glada

Ni skiter vi allt vad fvp och mkp heter så blir det rutinUL i v.18

Tänk, tänk, tänk om detta kanske kan gå vägen. Jag är så glad att tårarna rinner.
    Jag önskar av hela mitt hjärta att ni alla här ska få uppleva detta fantastiska.
    Kramar till er alla superkämpare Hjärta 
  • Enya70
    Boe skrev 2011-11-02 08:22:59 följande:
    Slemmis lycka till m spraystart! Jessica - styrke kramar till dig! ego - nyutkommen från ul som gick bra. Så skönt. 1/2200 på nupp men nu ska blodprov till. Kan bli 1/2 ändå men ska vara super glad fram till nästa vecka då det svaret kommer.Allt över 1/13 känns toppen. hoppas det blir bra! Nytt för mig var att vid fet gäller den åldern så helt plötsligt vart jag ett år yngre. Tjoho! kram alla
    Grattis Boe till fint resultat! Vilken vecka är du i nu?
  • Enya70
    Maryhe skrev 2011-11-02 22:45:39 följande:
    Åh Enya! Vilken fantastisk nyhet! grattis kamar fån Italien!!!{#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Tack snälla du! Jag är så lättad. Hur mår du?
  • Enya70

Tack alla ni fina för gratulationer!
    Ni ska veta att jag följer er alla och blir ledsen och gläds med er
    Nu är det flera som är på G med ny behandling. Ska bli så spännande att följa er nu 

• Enya70
    Zinfandel skrev 2011-11-03 08:32:01 följande:
    Enya: jag är dig hack-i-häl och följer dina fotspår (bortsett från att jag räknar med att lyckas på 6:e försöket Flört)
    Klart du ska Skrattande.
    Jag blev ju också gravid på 6:e.... Det blev ju missfall sedan men gravid blev jag ju
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?