• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Celin - har du testat..? Hur många exempel vill du ha på ruvare som blött och sen plussat...?! Flört Hur mår du, hur känns det? Man ska naturligtvis vara realist också, man brukar på nåt vis veta om det gått åt h-e eller inte. Men å andra sidan finns det många som trott det men som sen plussat ändå. Ja, jag är flummig idag Drömmer

• Zinfandel

Victoria: hade jag känt efter att jag är "40 & barnlös" så hade det blivit för tungt, så jag tänker inte ens tanken trots att jag skriver den nu... Det är för ångestladdat så jag undviker det och tänker hellre roliga tankar. Så fort de andra kommer så blåser jag bort dem och tänker istället på allt kul vi har! Som tur är har jag ett jobb jag älskar, ett företag som går jättebra samt en underbar relation och härliga vänner, det finns alltid bra saker att finna och dem ska man fokusera på. Bortsett från vissa fertilitetsproblem så är vi friska och det är inte alla förunnat. Vi har ett hem som är hemma och en miljö där vi är trygga och sover gott. Bara en sån sak!

• Zinfandel

Victoria: jag har vigt mitt liv åt mat Tungan ute. Vi känner inte att varken vår relation eller våra liv hänger på barn - men vi gör vad vi kan medan vi kan. Jag håller med dig, jag är också rätt övertygad om att vi får ett bra liv även om det - ve & fasa - inte skulle bli barn. Men där är vi inte än men det är skönt att ha pratat om det så vi vet var vi står. Det är inte det allra viktigaste i mitt liv men det är möjligt jag får panik om några år när jag inser att dörren är stängd men så känns det inte alls nu. Vi kämpar ett tag till!

• Zinfandel

Victoria: underbart inlägg - jag garanterar att vi gör likadant allihop Skrattande

Linköping: du får fortsätta skriva av dig precis hur mycket du vill! Jag har full förståelse, när man bara stöter på motgångar så är det eländigt. jag fick min beskärda del i somras när jag kämpade för alla provtagningar men ge dig inte!! Men - värdena är inte avgörande men jag håller med, man vill veta ändå.

Inanna: tror alla tänker på dig idag!!

• Zinfandel

pp: beklagar verkligen Gråter Vi vet ju alla hur de där förbaskade minusen hånar en i ansiktet. kramar

Mia: hurrrraaaaaa!!! Härligt!! Grattis!! Solig Oroa dig inte, det är plus imorrn också!!

Syskon: nu kommer skitneggot här men jag vet ju att vi alla här helst vill ha fakta innan de rosa molnen. I somras i Italien fick jag ett solklart + på ÄL-test på BIM så jag småsprang i 35 gr till apoteket och införskaffade ett gravtest som definitivt var minus. Nu tror jag ju såklart bara att det är jag som har den oturen Skrikandes men testa med veckoindikator som de andra redan sagt. Återkom sen snarast!!

Inanna: jag har massor med proggisar om du vill ha.

Victoria: testar du också imorrn?

Underbart med alla plus i denna tråd - även 40-åringar kan!!! Hjärta

• Zinfandel
    Victoria71 skrev 2011-10-06 17:43:04 följande:
    Zin: Nix! Inget tjuvtestande här - 12/10 it is! Det är en HEL evighet dit.
    Jaaaa håll ut Skrattande 
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?