IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Grattis Boombaby! Jättebra!
Grattis Boombaby! Jättebra!
Tjorven: tack för feedback. Ja du, du har så rätt så, det finns länder där man väljer ut rätt cykel....
Selmv: vi har ju setts i en annan tråd, välkommen hit!
Enya: nu är jag megaorolig!!!
Puhhh där är du
Vi4: usch vilket tragisk historia du bär med dig. Vilken samlad smärta vi alla här inne bär på och ändå strålar alla av kämparanda och jävla anamma, har ni tänkt på det...?! Jösses, vi skulle kunna flytta berg
Idag är en riktigt grå dag i Skåne, inte tillstymmelse till varken sol eller klar himmel, men vem vet..?!
Linköping: håller också på att formulera brev till min fd gyn samt till kliniken för vansinnigt dåligt skötta behandlingar. Minns ni när jag fick morfinallergichocken efter ÄP i maj? Det finn naturligtvis inte ett ord om det i journalerna trots 1 liter dropp mm, snacka om att avsäga sig ansvar.....
BoomBaby: mår du bättre idag..? Jag har haft likadant efter 2 ÄP, det brukar ge med sig efter några timmar men visst fasen blir man orolig.
Myran: vad sa CFC?
Boombabay: ÄP är ett operativt ingrepp, därför ska du inte bada eller ha sex på ca en vecka pga infektionsrisken.
Myran: ja det är bara att vänta och hålla tummarna då
Alvio: välkommen hit! Du är relativt ung och med goda resultat så du gör rätt i att kolla upp mer. jag föreslår att du faktiskt läser tillbaks 50-100 sidor i denna tråd. Vi har även en tråd om Immunologi där du bör läsa. Det finns faktiskt en hel del att göra såsom vaginalutredningar, immuntester, hysteroskopi, kromosom- & koagulationstester - och så ska inte mannen glömmas, det är inte alltid vårt fel även om spermietesterna är bra! Sen har många av oss (snart alla...!) vänt oss utanför Sveriges gränser för bättre behandlingar....
Svårt Myran men smart tänkt där Fjällis & Kalimero om E2.
Myran: jag tror att ni har fattat rätt beslut! Hoppas du får en lugnare dag imorrn så att du kan fokusera inför fredag. kramar
Grattis Jessica!