• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

myran6801 skrev 2011-10-11 22:40:06 följande:
    Ni kloka här är det ngn som vet maxdos man kan ta av folsyra?
    Har för mig att den inte bör överskrida 7 mg.
  • Zinfandel

Men usch 34:an, stackars dig att må så kasst Rynkar på näsan Hoppas det blir bättre snart och att det var värt det.. ;)

• Zinfandel
    Victoria71 skrev 2011-10-12 18:14:02 följande:
    Hej, hur gör ni för att komma på benen igen efter misslyckat försök? Nu är jag inne på dag 4 och känner mig helt orkeslös. Inte direkt deprimerad eller tröstlös, bara ingen energi och ingen lust med nåt alls. Längtar till nästa försök, men återbesök är inte förrän 26/10, och först därefter blir det ev. polypop. och SEN återhämtning och SEN ivf2 - det är ju en hel evighet!!

Hur gör ni för att hitta tillbaka till er själva?
    Sol, hav (även om det är kallt ute!!) & mycket skratt!! Solig
  • Zinfandel
    Nu Syskon skrev 2011-10-12 20:16:50 följande:
    Jessica, jag brukar alltid få trycka hårt med knytnäven på utsidan medans de kollar, men det gjorde du kanske?
    Ehhh what..?!?! Förvånad
  • Zinfandel

Myran & No: men jösses vad lustigt! Ja, inte att de ligger gömda, det är vanligt, utan att ni själva får hjälpa till.....

Fjällis: tungt men tur att de är godartade och fasen att få skjuta på FET pga av det men vad att göra Rynkar på näsan Jag var också på min första mammografi häromdagen, inväntar besked i nästa vecka. November får helt enkelt vara en bättre fet-månad! kram

Här blir en vacker dag idag Solig 

• Zinfandel
    Enya70 skrev 2011-10-13 18:48:41 följande:
    Zin - hur går det för dig? Har du kontaktat London än?
    Kramar vännen Hjärta 
    Japp, har teletid med dem nästa vecka för att lägga upp planeringen! Hur är det med magen Solig

Fina: välkommen {#emotions_dlg.flower}
  • Zinfandel
    callimero skrev 2011-10-13 21:43:56 följande:
    Nu sitter jag på Arlanda-bussen hem, lastad med två kassar leverans åt några andra FL-are som fått hjälp av Maryhe. Det blev ett snabbt och väldigt trevligt möte. Så kul att få träffa personer man lärt känna och tycka om här i tråden live. Grattis till premiärsticket myran! Verkligen snabbrace 34an, stort lycka till och hoppas det går bra med resan.
    Ni måste verkligen få det godkänt av LV och börja sälja här Skrattande
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?