turlid70 skrev 2011-01-26 10:32:42 följande:
Åt andra sidan är vi inte för gamla att göra ett till IVF försök och så har jag bokat tid på CVL redan den 23/2. Jag ringde dit och sa att jag vill påbörja behandlingen redan efter nästa mens som kommer troligtvis dyka upp den 20/2. Jag fick även remiss hemskickade för test av TSH, FSH och AMH som ska lämnas innan besöket, men det framgår inte när.
Vet någon vilken mensdag ska man lämna dessa prover? Mensdag 3 är viktig har jag för mig. Stämmer det?
Innan nya IVF ska vi göra sista FET, redan nästa fredag eller måndag efter det, om jag får min ÄL rätt tid. Får jag utslaget på onsdag eller torsdag, så skiter det sig då vi har en 2-dagars kvar och kliniken är stängd på lördag söndag.
Har någon fått ett barn på ett fryst 2-dagars odlat embryo?
Konstigt och oförklarligt dumt att det ska vara så dyrt att adoptera ett äldre barn från Europa.
Jag hoppas du lyckas med IVF snart. CvL är ju en känd klinik med gott rykte. Mensdag 3 är viktigt för FSH-provet. Andra prov kan du ta vilken dag som helst i cykeln. Men nu hoppas vi på att du slipper göra behandling där
. Din lilla 2-dagars kanske är en riktig survivor!
Min klinik är stängd på söndagar så jag förstår din oro. Jag får inte få utslag på en måndag denna gång. Skulle det skita sig även denna månad pga klinikens öppettider har jag bestämt mig för en ny ICSI-behandling nästa mens och samla ägg till frysen.