• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Och nu är jag söndergråten efter att ha läst hela din blogg 42:an... Vilken styrka, vilken kämpe du är! Helt makalöst hur du & Anne kommit tillbaks, hur ni tagit er igenom allt detta omänskliga. Så grymt, så grymt. Här sitter en annan och tycker synd om sig själv emellanåt. Hoppas att jag inte skrivit något naivt som ni tagit illa upp över. Ni är fantastiska! Med all respekt, stor kram Hjärta

• Zinfandel

Tack Maryhe för infon!

Katte: ja, det kan ju vara så att jag har det eller troligen endo, vi får se vid laporaskopin....

• Zinfandel

Också 71:a :) Skrev en del saker tidigare idag som jag väldigt gärna vill ha hjälp med så ni som erbjudit er får gärna ta tag i nåt av ämnena!

• Zinfandel

Anne: japp, börjat så smått..... Du får även gärna skiva mer om mindfulness psykoterapi till hemsidan!

• Zinfandel
    Vi 4 skrev 2012-02-07 21:34:22 följande:
    Zinfandel, ingen fara alls!!! Solig Jag blev bara lite fundersam på om det var så. Inte lätt med alla nick heller och särskilt inte nu när många är ändrade. Är det texterna på din sida som du vill ha hjälp med?
    Puh tack och ja tack! Hjärta
  • Zinfandel

Victoria: bra tänkt, det är en utmärkt plan! Säg til sen om du vill ha hjälp att tyda journalerna, läkarspråket och dina värden.

Om Victoria eller nån vill börja scanna av denna tråden från slutet så är det mer än välkommet! Maryhe har börjat från början och jag har börjat med immuntrådarna. Någon? Nån som har lust att skriva om Endo & PCO?

• Zinfandel

Här är jag! Det har verkligen varit one of those days.... Har följt er lite på paddan men först nu har jag ritkigt tid att skriva, har saknat er!

Inanna: underbart!!

Vi4: du får aldrig, aldrig be om ursäkt för att du har delat med dig av din historia. Den är nyttig för alla att läsa och jag fascineras av den otroliga livskraft och styrka som finns hos er som drabbas av omänskliga & grymma händelser. Tårar behöver inte bara vara av ledsamhet utan även av empati & beundran öve hur ni hanterat den fruktansvärda förlusten.

Maryhe: strålande idé med dropboxen!!

Fjällis: kanske har du lust att ringa några myndigheter istället och kolla några få saker som statistik & vissa regler?

TACK alla ni som har tid, lust & möjlighet att bidra till hemsidan!! Det värmer oerhört (full respekt för er som av olika anledningar inte kan just nu, ni har redan bidragit med info i tråden som kommer till användning) att så många ställer upp, att det blir en gemensam avhandling om allt vi går igenom, ett slags testamente till alla som kommer efter oss. Verkligen en stolthet!! Jag mailar några av er som erbjudit sig Skrattande Jag är så glad, ni är fantastiska Solig

• Zinfandel

Intressant tabell tidigare idag, någon som har mer info om den? Någon som vill fördjupa sig i den?

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?