Här är jag! Det har verkligen varit one of those days.... Har följt er lite på paddan men först nu har jag ritkigt tid att skriva, har saknat er!
Inanna: underbart!!
Vi4: du får aldrig, aldrig be om ursäkt för att du har delat med dig av din historia. Den är nyttig för alla att läsa och jag fascineras av den otroliga livskraft och styrka som finns hos er som drabbas av omänskliga & grymma händelser. Tårar behöver inte bara vara av ledsamhet utan även av empati & beundran öve hur ni hanterat den fruktansvärda förlusten.
Maryhe: strålande idé med dropboxen!!
Fjällis: kanske har du lust att ringa några myndigheter istället och kolla några få saker som statistik & vissa regler?
TACK alla ni som har tid, lust & möjlighet att bidra till hemsidan!! Det värmer oerhört (full respekt för er som av olika anledningar inte kan just nu, ni har redan bidragit med info i tråden som kommer till användning) att så många ställer upp, att det blir en gemensam avhandling om allt vi går igenom, ett slags testamente till alla som kommer efter oss. Verkligen en stolthet!! Jag mailar några av er som erbjudit sig Jag är så glad, ni är fantastiska