• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Åhhh Anne vad glad jag blir!! Härligt!

Fjällis & alla andra:

• Zinfandel

Maryhe: uff vad tungt Gråter Jag fascineras mer och mer av alla kvinnor här inne, vilka fantastiskt tappra hjältar som tar sig igenom det ena efter det andra. Man önskar att man kunde hjälpa alla på nåt vis. Vi finns här för dig. Ta hand om dig vännen och enormt stor kram Hjärta

• Zinfandel

Ja ja, jag vet att man inte får sälja nåt här men jag ger gärna bort ett gäng ÄL-tester och 2 tuber progester-all om nån vill ha, behöver dem liksom inte längre... Flört Även 1 burk Folacin, 1 burk Trombyl, har också mycket progesteron & Progynon om nån behöver.

• Zinfandel

Sunseed: beklagar verkligen Gråter Jag skulle inte rekommendera dig att köra igång så snabbt igen, kroppen behöver återhämtningen och själen också. Jag skulle möjligtvis tagit Bidrottninggelé, d-vitamin och omega 3.

• Zinfandel

Inte alls, många kliniker och många forskare tror att lågdos är att fördra och att större doser kan vara ogynnsamt. Jag kommer ta Lutinus nästa gång!

• Zinfandel

Haha, njae inte alls, finns massor att lära Skäms men det handlar också lite om vad man provat tidigare, vad man tror på och hur resten av upplägget ser ut. Jag är inte en fan av att dundra på med en massa mediciner, särskilt inte när man gör många försök och man inte kollar patientens värden. Många påverkas väldigt mycket av tunga progesteronbehandlingar och det är kanske inte nödvändigt, flera kanske inte behöver det!

• Zinfandel

Jag tar gärna med det på hemsidan! Det behöver ju inte synas på bilderna vem det är.... Meddela om du vill vara med ;)

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?