• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Myran, goaste Myran, ja vad göra Gråter Jag kan bara råda dig att avvakta någon dag till. Stor kram Hjärta

• Zinfandel
    myran6801 skrev 2012-03-12 17:16:55 följande:
    Hade ingen aning om att man gjorde mag-ul förrän jag kom till denna Gyn. Han är ju en erfaren Gyn men han håller inte på med ivf vanligtvis. Dock är det några här fr FL som just går hos honom, vi som går i dk på Cfc. Är ju inte helt lätt att hitta Gyn som ställer upp och hjälper oss gamlingar i Stockholm.
    Men vänta, mag-ul för att kolla äggblåsor?!? Har det varit pålitligt för de andra i den tråden menar du? Det var nåt nytt för mig också Skrattande
  • Zinfandel
    Skytten skrev 2012-03-12 18:42:23 följande:
    Vad härligt Zin! Så hur ser den kommande planen ut?
    Jag inväntar journalerna från op som ska översättas och skickas till Dr D, sen får jag behandlingsplan och skicka blod till USA för att testa TNF på nytt. Sen vet vi när vi kan köra igen!! Solig
  • Zinfandel

Skytten: ja du har helt rätt, för första gången kommer vi att ha en riktigt ärlig chans - tyvärr ett par år äldre bara, det är enda nackdelen o en inte helt oviktig detalj.... Tänk om vi hade frusit ner ett gäng ägg från början! Men nu tar vi det från här :))

• Zinfandel

Tack Skytten för fina ord! Ja, det är faktiskt bara precis 2 år sedan vi började försöka få barn överhuvudtaget så det är väldigt lite i denna tråd. Tjorven: ha en mysig kväll ;) låt inte oss störa!!

• Zinfandel
    Bengalen skrev 2012-03-12 20:26:00 följande:
    Jag förstår bara inte varför inte alla gör mag-vul om det nu inte skulle göra någon skillnad. Det måste väl i så fall vara bättre än att hålla på och rota där inne i tid och otid. 
    Precis, märkligt!

Boring:  Skäms och jag själv tycker det har tagit lång tid att landa i allt... och fatta beslut om Aten och immunterapi och laporaskopi och allt men hade inte tiden varit så knapp så hade det såklart tagit längre tid. Men ja, det har varit myyycket läsande senaste året. Ja, nu ser jag verkligen fram emot nästa försök Glad
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?