IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Mitt vanliga ställe verkar ha slutat med det så denna gången köpte jag från
www.fitnessbutiken.se/7-keto.html
Mitt vanliga ställe verkar ha slutat med det så denna gången köpte jag från
www.fitnessbutiken.se/7-keto.html
Fjällis: du har inte övervägt en sista gång med Intralipider..? Det kan ju faktiskt vara det som ska till. Ja, jag förstår att det är många tankar och fruktansvärt jobbigt att fatta beslutet att det inte blir mer. Det känns på dig som att du vill göra ett försök till och jag lovar att alla här inne kommer stötta dig hela vägen. Stor kram
Tuva: beklagar verkligen
Javisst ja, Prosterone pratade ni ju om förra veckan, det är jätteintressant! Ska kolla upp mer om det. Taggar länken för hemsidan!
Maryhe: jag vet inte fler än Aten & London men nån mer däremellan borde det finnas?! Kan du inte kolla i det italienska forumet du brukar vara i, det vore intressant att få fler tips om kliniker som använder det. Tja, intralipider måste väl vara ett lipid loweringpreparat..?! Fast då tillsätter man ju fett, kanske inte leverns dröm eller tänker jag fel nu? Intralipider ska ju snarare värka balanserande. Hmmmm! Vad skönt att du har fått sån effekt av kortison, då går det verkligen åt rätt håll. På mig märktes inte ens 20 mg så då fattade att det verkligen vr dags för tyngre artilleri
Mycket bra Maryhe! Du är en sån nattsuddare Ett väldigt bra bedömningssystem som du förklarade väl. Dock är det lite av som kan bedömas som bedöms, alltså bara utsidan vilket är betydelsefullt men inte avgörande. Önskar så att man åtminstone mot betalning kunde få gjort en närmare titt på insidan, typ PGD för att få en helhetsbild av vad man har att spela med. Mary, görs PGD överallt i Italien eller vad krävs för det? Det går ju faktiskt att få reda på nästan allt redan på embryostadiet.
Är det förresten nån som har mer kunskaper om embryologernas jobb eller känner nån embryolog? De är ju rätt viktiga i sammanhanget...
Mary: vad är fish?
Tack woo!! Mycket bra dheainlägg
Fjällis: åh vas kul att du kom till wikland! Var han bra, vad sa han, hur var han? Medrol är långtidsverkande.
Tjorvis: vad skönt att den är borta!! Klart det är en fördel med fetare slemhinna men din räcker, vilken CD mättes den på? När får du Ivig nästa gång?