• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Jo, min väninna som inte har haft egen ÄL, har fått igång den först innan de gjorde IVF. Hon hade dock inte haft ÄL på väldigt länge naturligt.

• Zinfandel

tjorven: vad skönt att du fick svar på vad det var. Men de är inte ett dugg finkänsliga... Så otroligt onödiga kommentarer. Ja, så märkligt att man söker sig vidare... Suck, så tröttsamt!! Det var hon som var knäpp. Kram Hjärta

• Zinfandel

Men Victoria & Linköping, nu är det oliiidligt spännande!! Det behövde vi här i tråden Skrattande Och myran som har sexat för fullt Tungan ute Jiiipiiie!!!!

• Zinfandel
    Zinfandel skrev 2012-03-16 19:17:21 följande:
    Men Victoria & Linköping, nu är det oliiidligt spännande!! Det behövde vi här i tråden Skrattande Och myran som har sexat för fullt Tungan ute Jiiipiiie!!!!
    Och Miss Boring, du har väl BIM i dagarna?! Glad
  • Zinfandel

Varm mat förespråkar min akupunktör med, det är viktigt att hålla kroppen varm och att inte ens drick kallt vatten. Sojaprodukter är omtvistat pga fytoöstrogenerna men däremot jätteviktiga för oss med immunologiska problem så här är det sojamjölk och sojabönor och sojaolja....... Tungan ute

Hönan: kul att se dig igen men beklagar Gråter men det innebär ändå att ni fick ut flera ägg som befruktades denna gång? Ja, välj CFC nästa gång!

• Zinfandel

Hönan: var inte uppgiven, men jag vet, det är svårt. Ja, prata med Enya och gå sen vidare så fort du kan, det känns ofta bättre att ha en plan och veta alternativen. Kolla Inofolic med Maryhe. Kolla ÄD med Kvickan i 35-tråden, hon är jättenöjd. Kolla immunologi i Atentråden om du tror att det kan vara nåt, vi har bra resultat där! Kolla med Tjroven & Myran om Barcelona. Det finns alternativ vännen, det finns vägar att gå! Kunskap är trygghet, ta reda på alla möjligheter. Jag vet att det är jobbigt men tillsammans är vi starka, vi grejar detta!! Hjärta

• Zinfandel

Visst är det fantastiskt här, någon behöver hjälp och lite uppslag - och vips så finns alla för att hjälpa, ingen tänker bara så sig själv och sin egen situation. Underbart! Hjärta

Intralipider är - sojabönsolja Skrattande 

• Zinfandel

Grattis Hemulen! Hälsningar från Alperna och underbar skidåkning, mycket god mat och livsnjuteri ;)

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?