pp08: vad bra att du åkte in och att allt ser okej ut! Och vad skönt att du fått tidigarelägga nästa ul. Hoppas att blödningarna lägger sig nu, tar du fortfarande proggisar?
Mary: allt kan hända mellan RD8 fram till den officiella testdagen - ge inte upp!
Sunseed: kram till dig idag, det är ju så oerhört jobbigt med den coctail av känslor som IVF-resan kan bjuda på; allt från "personlighetsförändringar", tvivel, oro och hopp, ilska, glädje om vartannat. Vi finns här om du behöver "skrika ut".
Glenda Glad: ja, visst är det tråkigt med väntan, väntan och väntan när man vet att man ska få köra igång snart. Det är tur att de här trådarna finns så att man kan följa andra medan man väntar.
Snösport; min ruvarsynkis
; hur mår du idag? Har du fått fart på tarmarna trots kyla och kalla tår?
Idag är det RD 5 för mig; och igår kunde jag känna hur definitivt hormonerna från Ovitrellen hade gått ut ur kroppen; med andra ord så var den falska men mysiga gravkänslan av ömma bröstvårtor spårlöst försvunnen. Och nu början den mer analyserande delen av ruvningen. Det kommer nog bli ett hyfsat tidigt tjuvtest för min del.