• turlid70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Hej, är ni liksom jag snart 40 och ska genomgå en IVF behandling inom kort. Vad tror ni om våra chanser till en Baby?

I början av augusti börjar jag spraya, det är vår första behandling direkt bestämd med mikroinjektion på Karolinska. När börjar era behandlingar och var? Skriv gärna om era känslor innan behandlingen och så kan vi kanske följas åt till framgång och lycka!

{#emotions_dlg.flower} Varmt välkomna! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
  • MissBoring

Tyvärr Rita, dålig kolla på Sthlm här. Hoppas någon annan kan hjälpa dig!! Lycka till.

• kattm

Eva Svanborg heter hon i Solna.
    Jag har gått en del hos henne. Hon är lite speciell men brukar vara hjälpsam.

• Sunseed
    Veronica1 skrev 2012-12-07 21:58:19 följande:
    Tänker på er alla Hjärta!  Vi har nu haft ett ett uppehåll på 1 1/2 år & jag tror att det har varit bra för oss, men nu känner vi att det kanske är dags igen... men den här gången blir det inte i Sverige. Det blir en EA i nåt land, vet inte vart än men det känns bra. 

Har följt den här tråden länge men inte gjort några inlägg, men jag önskar er alla så mycket lycka till!!!

Ni är bäst!

Ni får gärna kolla in min blogg som jag startade för några dagar sen verro72.bloggproffs.se

Tack för att ni finns!

Uppehåll är skönt. Vi hade ett långt uppehåll mellan två IVF:er. Ett stort lycka till med framtida planer.
  • Sunseed

Callimero och Bengalen! Så himla tråkigt.
    Har ni fått några mer svar från kliniken vad som kan ha gått fel?

• Tuvalina

Halloj!! Är det någon här som har DHEA över och kan tänka sig sälja det? Det är inte till mig men till en vän som beställt det, men det har inte kommit så nu blir hon utan... Inboxa mig gärna.

• Sunseed
    Tuvalina skrev 2012-12-19 20:46:00 följande:
    Halloj!! Är det någon här som har DHEA över och kan tänka sig sälja det? Det är inte till mig men till en vän som beställt det, men det har inte kommit så nu blir hon utan... Inboxa mig gärna.
    Har du kollat med Mamma Gås? Jag har för mig att hon i alla fall hade det i somras? Glad
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?