Sunseed, gillar din positiva inställning
Boe, varmt grattis till tjejen, roligt att höra att du njuter för fullt .-)
underverket, även jag tänker att det ju kan vara progesteronet som ger flytningarna, håll ut!
Anne, jag vet att du förstår...
mamma gås, låter ju fantastiskt, men jag gillar inte när läkarna går mer efter hur de vill vara lediga (eller snarare i detta fall att hemortsläkarna går efter att tror att de på kliniken kan vilja vara lediga) än på vad som verkar bäst. Som vi pratat om här i tråden tidigare, det är enorma investeringar för oss, både ekonomiskt och känslomässigt. Kanske ska du ringa själv till Falun också, så att det inte blir så att din hemotsläkare vill vara "sjysst" mot kliniken och inte står på sig...
Snorpan, usch så tråkigt! RD 10, hrm hur länge hade embryot odlats, eller det jag undrar är hur många dagar efter äl (ÄP) är du? Efter äl är ju temperaturen lite högre fram till bim, och när man tar progesteron får man ofta extra hög temperatur. Det är nog därav feberkänslan. 37.7 låter dock ovanligt högt tycker jag. ÄR det morgon temp? Hur högt har du annars? Hoppas det antingen bara är progesteronet som retat slemhinnorna eller att det det "bara" är att det ena inte fäst. Förstår tyvärr alltför väl hur du käner just nu.
Själv har jag också börjat blöda lite idag, så min kropp lyckas få till en 26dagars cykel ännu en gång, tom med stöd av progesteronbehandling. Orkar inte känna efter mentalt, men det känns i kroppen, känner mig extremt trött, febrig och hängig i hela kroppen.